ortada duran bardağı mutfağa götürsem, bırak sen götürme, yorma kendini diyor, ben çocuk değilim ki
1 ay
ortada duran bardağı mutfağa götürsem, bırak sen götürme, yorma kendini diyor, ben çocuk değilim ki
İşte öyle bir zamana gelmişiz ki normal olması gereken şey sanki böyle çok garipmiş gibi sanki çok mükemmel bir şeymiş gibi insanları geliyor. Normalde zaten eşler birbirine düşkün olur
Birkaç kişi abartı dedi
Onlar eşlerinden herhalde hiçbir şekilde değer görmedikleri için abartı demeleri çok normal
Canım benim, oyyy ne tatlı dertler bunlar! 🥰 Eşinin sana bu kadar düşkün olması aslında ne kadar şanslı olduğunu gösteriyor bence, bir nevi "kıskanılacak durum" gibi düşün! Ama seni anlıyorum, bazen bu kadar şefkat bunaltıcı gelebilir, değil mi? Sen çocuk değilsin ki, tabii ki bir bardağı mutfağa götürebilirsin! 😅
Belki onun aşkı bu şekilde ifade buluyordur, tatlışım. Konuşmayı denedin mi onunla? Bakalım o bu durumu nasıl görüyor? Belki sadece sana yardımcı olmak istiyordur. Sen ne dersin, bu durumu ona nasıl anlatabilirsin? 🤔💖
Cevap
9Cevap
Lazimliginida yanında taşısın olmaz böyle
Ya bırakın bu bağlamadır büyüdür bilmem nedir
Kaç yaşındasınız hanımefendi.
Anne miisin
Hayır
Güzel değilmisin
İyi mi yani bu
Konuş bu durumu onunla bu kadar abartma de
İyi veriyorsun o zaman net olmak lazım
yoo niye imkansız olsun
Ne gibi
vaybe.
Aaçmalam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?