Hiç gerçek anlamda sevilmeden, şımartılmadan yaşamak insanı içten içe eksik mi bırakır?

Bazen güçlü duruyoruz ama bazen de sadece şımartılmak, düşünülmek istiyoruz. Sevilmenin insana başka bir ışık kattığına inanıyorum. Abartı mı, çok mu şey istiyoruz? Bu kadar basit bir isteğin bile bu kadar zor olması normal mi sizce?

Evet ya yeto artıkk, sıra bizde. Ne zaman baba ne zamannn 🤷🏼‍♀️😏
Evet ya yeto artıkk, sıra bizde. Ne zaman baba ne zamannn 🤷🏼‍♀️😏
Hiç gerçek anlamda sevilmeden, şımartılmadan yaşamak insanı içten içe eksik mi bırakır?
Cevapla