İş yerinde sevmediğim insanlar var diye işi bırakmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?

Yani iş yeri depo zaten
Ama aile dostumuz patronun tanıdığı, yani ortada hatır var
Başka yere gitsem mutlu olur muyum bilmiyorum
Çok konuşmayı sevmiyorum, eleştiriyorlar
Sevmediğim kızın eşi de Ankara 'ya atandı gitmesini bekliyorum
2.5 sene oldu sadece bu kızı sevmiyorum ya
Güncellemeler
1 ay
Zaten kpss ye gireceğim 4 ay sonra, iş rahat aslında
İş yerinde sevmediğim insanlar var diye işi bırakmak mantıklı mı, ne yapmalıyım?
Cevapla