Sevmediğim bi iş yerindeyim sizce ne yapmalıyım?

Herkese selam 25 yaşındayım müşteri temsilcisi olarak çalışıyorum yaklaşık 1 aydır fakat sevemedim olmuyor gitmiyor yani zaten sürekli yanlış kayıtlar açıyormuşum iş yerinden çıkmak istiyorum ama çevremden çok büyük baskı alıyorum bu benim ilk iş tecrübem de diyebiliriz o yüzden çevremden çok büyük tepki alıyorum fakat iş yerinde mobing baskı da mevcut mola yok yemek 15 dakika ye hemen ise gir modunda çok stresli ortamı var tabi ben bunları cevremdekilere anlatınca kimse işini sevmiyor herkes bunlara katlanıyor cümleleri duyuyorum fakat ben herkes değilim ki işte psikolojimi de çok etkiledi bu durum 3 vardiya sistemi var kendi kendime düşünüyorum buradan çıkarsam eğer sonrası ne yapicam diye inanılmaz kötü çıkmaz bi durumdayım sizce iş yerinden çıkmalı miyim
Sevmediğim bi iş yerindeyim sizce ne yapmalıyım?
Cevapla