Değil tabiki. Mobbing sadece senden fazlasını almak ve kendini yetersiz hissetmen için yapılmıyor. Tazminatın, gelecek planlarını da çöpe atman için yapılıyor. Mobbing var ise şikayetçi olmalı, haftada 1 gün şirketinin parasını ödeyeceği psikolojik destek almalı, yöneticine unutulmaz bir tecrübe yaşatıp onun kariyerini çöpe çevirmelisin. Tabi bunlar biraz kişilikle alakalı. Verdiğin emek değersiz geliyorsa istifa kaçınılmaz