Merhaba bi şirkette çalışıyorum 6 ay olacak.
oldukça kalabalık bir yer ama doğru düzgün arkadaşım yok ve molalarda yalnız oturuyorum genelde.
İş arkadaşlarım bana yardımcı oluyorlar bilmediğim şeyleri soruyorum falan onlar sayesinde baya öğrendim işi. Ama bazen laf soktuklarını hissediyorum bugün yanlış yaptığım bi iş vardı arkadaşım yanıma geldi bu iş için , çok küçük hatalar yapıyorsun geleli 6 ay oldu, biraz da yavaşsın gibi şeyler söyledi ve bozuldum kendimi çok kötü hissettim. İstifa etmeli miyim? Kendimi beceriksiz hissettiriyor bu durum.
ne yani hata yapamaz mıyım?
oldukça kalabalık bir yer ama doğru düzgün arkadaşım yok ve molalarda yalnız oturuyorum genelde.
İş arkadaşlarım bana yardımcı oluyorlar bilmediğim şeyleri soruyorum falan onlar sayesinde baya öğrendim işi. Ama bazen laf soktuklarını hissediyorum bugün yanlış yaptığım bi iş vardı arkadaşım yanıma geldi bu iş için , çok küçük hatalar yapıyorsun geleli 6 ay oldu, biraz da yavaşsın gibi şeyler söyledi ve bozuldum kendimi çok kötü hissettim. İstifa etmeli miyim? Kendimi beceriksiz hissettiriyor bu durum.
ne yani hata yapamaz mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer