İş arkadaşlarım yaptığım işe laf söylüyorlar, kendimi beceriksiz hissediyorum. Sizce istifa etmeli miyim?

Merhaba bi şirkette çalışıyorum 6 ay olacak.
oldukça kalabalık bir yer ama doğru düzgün arkadaşım yok ve molalarda yalnız oturuyorum genelde.
İş arkadaşlarım bana yardımcı oluyorlar bilmediğim şeyleri soruyorum falan onlar sayesinde baya öğrendim işi. Ama bazen laf soktuklarını hissediyorum bugün yanlış yaptığım bi iş vardı arkadaşım yanıma geldi bu iş için , çok küçük hatalar yapıyorsun geleli 6 ay oldu, biraz da yavaşsın gibi şeyler söyledi ve bozuldum kendimi çok kötü hissettim. İstifa etmeli miyim? Kendimi beceriksiz hissettiriyor bu durum.
ne yani hata yapamaz mıyım?
İş arkadaşlarım yaptığım işe laf söylüyorlar, kendimi beceriksiz hissediyorum. Sizce istifa etmeli miyim?
Cevapla