Sevmediği işte çalışan var mı, nasıl buna dayanabilirim?

24 yaşındayım tekrardan üniversite sınavına hazırlanıyorum bu süre zarfında da çalışmam gerekiyor en kötüsüde devlette çalıştığım için istifa edemiyorum çalıştığım kurum yönetim açıısndan çok sıkıntılı ve bi çok kişi memnun değil gidebilen gidiyor benim tayin hakkım yok maalesef 8. ayıma girdim ama her gün gitmek okadar zor geliyor ki nasıl bu işkenceye katlanabilirim of belki başka bi şehirde üni kazanırsam anca o şekilde tayin isterim diyorum ama zaman sanki durmuş hiç geçmiyor :(

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru
Sevmediği işte çalışan var mı, nasıl buna dayanabilirim?
Cevapla