24 yaşındayım tekrardan üniversite sınavına hazırlanıyorum bu süre zarfında da çalışmam gerekiyor en kötüsüde devlette çalıştığım için istifa edemiyorum çalıştığım kurum yönetim açıısndan çok sıkıntılı ve bi çok kişi memnun değil gidebilen gidiyor benim tayin hakkım yok maalesef 8. ayıma girdim ama her gün gitmek okadar zor geliyor ki nasıl bu işkenceye katlanabilirim of belki başka bi şehirde üni kazanırsam anca o şekilde tayin isterim diyorum ama zaman sanki durmuş hiç geçmiyor :(
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İs mi sıkıntılı yoksa bulunduğun yer mi. Mesela farklı bir ilde olsaydın ortam yine aynı mi olacaktı. Yoksa tamamen mesleği mi bırakmak istiyorsun.
Mesleği sevmiyorum
Tam olarak ne yapıyorsunuz işte?
Kendini geliştirip doğru adımlar attığın sürece mutlu olursun
Bende yeni basladim hiç memnun değilim çok zor geliyor
Sen ne iş yapıyosun
Güzellik merkezinde çalışıyorum
Özelde çalışıyosan istifa etmen kolay olmaz mi ne zaman beri calisiyosun kac yasindasin
20 yaşındayım yeni başladım 2 gün oldu daha ama işi çok zor
Ne iş yapiyosuz ki
Epilasyona giriyoruz cilt bakımına diğer bakimlara aynı zamanda sekreterlik de yaptırıyorlar
Zormus ya Allah kolaylik versin
Çalışmam da gerek şu an o yüzden çıkamıyorum
Olmadi biraz dayan eline para gecsin donra çıkarsın yaşın daha genç sürünme oralarda
Zor cidden
Vazgecmeni tavsiye etmem ama hayalin varsa da bı yerden başla ama elindekini kaybetmeden
Is ne isi
tıbbi sekreterim :(
Hee sen geçende soru sormuştun
djshdh ne sormuştum
Doktorundan memnun olmadığına dair seyler
yok o ben deilim hastanede çalışmıyorum dfsj
Ben işe gircem
Napalm et istifa etmenin yolunu bul
İşi terk et daysnmak zorunda degilsin