Kamu kurumunda , adliye ortamında çalışıyorum. Benimle aynı anda ise başlayan arkadaş ile anlaşamıyorum. Arkadas resmen benim üstüme oynuyor. Seni sordular diyorum on kere neden sordular ne dediler Müge diyor bende sinirlenip bağırdım vs. Mesela sana göstereyim ısı diyorum kabul etmiyor yediremiyor. mudur falan olmayınca bana bunları yapıyor ve laf söylüyor artık yoruldum normal bi insan yok. Herkes benim üstüme oynuyor. Diğer benimle başlayan arkadaşta var bana emir veriyor is veriyor. Hepimiz toplam 7 kişiyiz. Eğer işsizlik durumum olmasa istifa etmeyi bile düşündüm neden doğru dürüst güzelce çalışan insanlar yok etrafımızda neden sizce öneriniz nedir?
Memurum, iş yerindeki çalışan ile anlaşamıyorum. Öneriniz nedir?
İnsanlarla arana mesafe koyamı dene çizgilerini çek ve bir adım bile ileriye geçmelerine izin verme insanlar kırılır diye susmamalısın istifa etmek gibi bir düşünce içinden de çık amirin bile olsa söz ve davranışlarına dikkat edecek haddini bilmeyene haddini bildirmezsen ezilirsin
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kişilere göre hayatını yönlendirme, nereye gidersen git bu tipler her zamnan olacak. İşinle gücünle uğraş takma kafana
4
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öyle ama gerçekten bazen dayanamıyorum gerçekten insanlar üzerine oynuyor işsizlikten yani iyi olduğumdan hep ezileyimmi yani
Var olmaz olur mu, mezarlıkta veya dağda çoban... iş yerinde mutlu olmak istiyorsan mesafeli ol. Karşında sırnaşan tipler olacaktır ama izle onları sonunda birbirleriyle de ters düşerler.
Var öyle tipler ama sirnasik insana ben katlanamiyorum yani bu tip insanlardan bahsettiğim insanlar nasıl kurutulurum gerçekten çıkmazdayim geçen seneden beri kişiyle kavgam var
Bunlarla en iyi mücadele onları yok saymak. Yani günaydın ve iyi akşamlar. Sonuçta insanız paylaşımları iş dışında kuracağın arkadaşlarınla yapabilirsin
Avukatlık başka hukuk camisinda çalışmak hatta adliyede çalışmak ile avukat olmak arasında dağlar kadar fark var öyle başka mahkemeye geç deyince geçirmiyorlar tabi dışardan size öyle görünüyor içerde
13 14 senedir kamudayım, bana kamuyu mu öğreteceksin, bulunduğun bölümün yazı işleri müdürüne söylersin, idari işler müdürüne söylersin daha da olmadı savcılık ya da mahkemedeysen hakimle konuşursun, daha mı olmadı adalet komisyon başkanı ya da başsavcıyla konuşursun... talep etmeden bir şey olmaz ancak şikayet eder durursun..