Memurum, iş yerindeki çalışan ile anlaşamıyorum. Öneriniz nedir?

Kamu kurumunda , adliye ortamında çalışıyorum. Benimle aynı anda ise başlayan arkadaş ile anlaşamıyorum. Arkadas resmen benim üstüme oynuyor. Seni sordular diyorum on kere neden sordular ne dediler Müge diyor bende sinirlenip bağırdım vs. Mesela sana göstereyim ısı diyorum kabul etmiyor yediremiyor. mudur falan olmayınca bana bunları yapıyor ve laf söylüyor artık yoruldum normal bi insan yok. Herkes benim üstüme oynuyor. Diğer benimle başlayan arkadaşta var bana emir veriyor is veriyor. Hepimiz toplam 7 kişiyiz. Eğer işsizlik durumum olmasa istifa etmeyi bile düşündüm neden doğru dürüst güzelce çalışan insanlar yok etrafımızda neden sizce öneriniz nedir?
Memurum, iş yerindeki çalışan ile anlaşamıyorum. Öneriniz nedir?
Memurum, iş yerindeki çalışan ile anlaşamıyorum. Öneriniz nedir?
Cevapla