Çalıştığım yerde eski çalışanlar beni geri plana düşürüyor. Ne yapmalıyım?

Yaa arkadaşlar. Ben arçelik magazasinda satış temsilcisi olarak ise başladım. Bugun 4. günümdü. Daha önceden hiç satış temsilciligi yapmadım. orada benimle birlikte 2 kadın daha var. Diger temsilci 50 yaşında ve 19 yıldır orada çalışıyormuş. Ama bi sorun var. Bi müşteri geldigi zaman ben karşılıyorum. Urunu anlatirken pat konunun içine dahil olup, ürünü tanıtıp beni 2. plânda biraktiriyor. tamam yanlış bisi söylemeyeyim diye yapıyor ama her musteride yapması sinir ediyor. Birde oranin en büyük patronu 70 yaşlarında bi adam. Ikidebir beni uyarıyor. Yok dik oturacakmisim, yok calismak istiyorsam ürünleri iyice ogrenecekmisim, yok kapı önünde durmayacakmisim. Ve daha nice şeyler. Asiri gıcık kapiyom. Caylari bana getir-götür yaptırıp, yerleri ben süpürüyorum. Iyice sinir oldum yaa. Siz olsanız naparsiniz?

Çalıştığım yerde eski çalışanlar beni geri plana düşürüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla