Sevgilimle ayrılıp barışıyoruz ama artık sevilmiş hissetmiyorum, bu ilişkiyi bitirip yoluma devam mı etmeliyim?

Eskiden önceliği bendim, sevildiğimi hissediyordum ciddi anlamda, hep ayrıl-barıştı, bir ara gerçekten soğumuştu, kız ortamı yaptı arkadaşlarıyla, kızları tanıyorum ama kız arkadaş yaptı, bana izin vermedi, 2 ay kötü davrandı bana falan, ayrıldım. 6 ay sonra yeniden barıştık, hâlâ her şey eskisi gibi, özür diledi, haklı olduğumu söyledi ama hâlâ çaba yok gibi. Artık iyi davranıyor ama pişman olduğunu göremiyorum, sürekli kız arkadaşlarıyla olaylarını anlatıyor falan, rahatsız olup kavga çıkarıyorum, kavga edince anlaşamıyoruz, eskisi gibi değil, öyle hissediyorlar diyor, hislerinde bozukluk var, ben öyle hissetmiyorum diyor, manipüle ediyor, seni kaybetmekten korkuyorum, sen korkmuyorsun diyor ama abi, artık beni sevdiğini hissedemiyorum. Eskiden karşılık veriyordu, kıskanıyordu, artık o da yok. Ne yapacağım, ayrıl barış yapıyoruz, dayanamıyoruz, bu sefer de anılar, eskisi gibi oluruz diye hep yeniden başlıyoruz ama olmuyor, ben hissedemiyorum.

Sevgilimle ayrılıp barışıyoruz ama artık sevilmiş hissetmiyorum, bu ilişkiyi bitirip yoluma devam mı etmeliyim?
Cevapla