Nişanlım benden uzaklaştı gibi hissediyorum, ondan nasıl soğurum ve bu ilişkiyi bitirip yoluma devam ederim?

8 aydır daha bir kere gelmedi yanıma havalar soğuk diye. Sürekli iş muhabbeti. Durumu kötü değil öyle. Bana iş ayarlamaya çalışıyor işi evlilikten önceki sıraya koydu normalde evlenicektik geçen sene Eylül gibi. Bu yaza kaldı. Daha ne düğün Salonu tutuldu ne hazırlık var. Varsa yoksa iş ayarlamaya çalışıyor bana. Bende çalışmayı seven biri değilim. Şuanda özelde çalışıyorum ve çok yoruluyorum. Nefret ettim çalışmaktan. Nişanlım sevmiyor beni gibi hissediyorum artık. Soğuttu beni iyice. Kendimden nasıl soguyorum onu. Hastaneye gittim kaç saat boyunca hastanedeydim. Bir kere aramadı mesaj atmadı ne yaptın diye. Kendimden nasıl soğuturum. Artık inancım kalmadı benim.

Nişanlım benden uzaklaştı gibi hissediyorum, ondan nasıl soğurum ve bu ilişkiyi bitirip yoluma devam ederim?
Cevapla