Seviyorum aşığım ama artık bu ilişkiyi bitirmek zorunda hissediyorum severken ayrılmak?

19 yaşındayım sevgilim benden iki yaş küçük 2yıldır birlikteyiz aileler de tanışıyor. Aynı sitede oturuyorduk üniversiteyi kazanınca şehir değiştirdim mecbur ama aramızda iki saatlik yol var yine 2 haftada bir görüşüyoruz. İlk dönem böyle değildi ama bu dönem hem kıskanç hemde bazen güvensiz davranıyor. Hiç bişeyi alttan almıyor artık ilişkiyi hep ayakta tutmaya çalışıyorum ama yorulduğumu farkettim en ufak sorunları büyütüp önüme koyuyor. Çok konuştum yaptıklarını kabul ediyor benim suçlarımı da söylüyor ama bir değişim olmuyor hep aynı. Hala ergenlikte olabilir mi erkekler geç atlatıyor diyorlar... Ne yapmam gerek arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var ayrılırsam dönüşü olur mu bilmiyorum acaba bir ay felan ayrı kalsak anlar mı değerimi çabalarımı?
Seviyorum aşığım ama artık bu ilişkiyi bitirmek zorunda hissediyorum severken ayrılmak?
Cevapla