İlişkimde seviliyorum ama onunla bazı nedenlerden dolayı bi geleceğimin olmadığını biliyorum nasıl bırakacağım?

Beni çok seviyor ama sevgi dedikleri gibi bazen gerçekten işe yaramıyor onunla bi gelecek göremiyorum ama bende onu seviyorum onu bırakmam gerekiyor nasıl bırakacağım ya da onu bırakırsam nasıl toparlayacağım psikolojik olarak hiç iyi olamayacağım belkide çünkü ilişkilerim içinde beni en çok seven oydu bana bebek gibi hissettirdi hep ama olmuyor yapamıyoruz onu bırakmak istemiyorum ama zorundayım
İlişkimde seviliyorum ama onunla bazı nedenlerden dolayı bi geleceğimin olmadığını biliyorum nasıl bırakacağım?
Cevapla