Eski sevgilimle barıştık ama eskisi gibi sevemiyorum ayrılmam doğru olur mu?

Çok seviyordum kendisini ayrıldıktan bir ay sonra falan barıştık tekrardan konuşmaya başladık ama eskisi gibi sevemiyorum sürekli yazıyor napıyosun falan diye arıyor bazen ama çok samimiyetsiz gibiyiz ikimizde gerçekten sevdiğini hissedemiyorum ayrılmıyor da benden bi yanım ben ayrılırsam onu üzerim bi yanımda o üzülmez diyor çok tuhaf ya ne yapmam gerekiyor kendisine dedim istemiyorsan konuşmayalım diye istemesem konuşmam dedi
Eski sevgilimle barıştık ama eskisi gibi sevemiyorum ayrılmam doğru olur mu?
Cevapla