Eski sevgilinizle çok ciddi bir ilişkiniz olsa ve ayrıldıktan sonra kız 1 ay sonra nişanlansa ne hissederdiniz bana klasik mutlu olsun der geçerdim demeyin biliyorum ama insan istemsizce düşünüyor
1 ay
Böyle bir şey olunca insanın ilk tepkisi genelde şok ve “ben ne yaşadım o zaman” hissi olur, sonra kıyas ve değersizlik düşüncesi gelebilir. Bu çok insani ama gerçek tablo genelde daha basit, ilişkiler herkes için farklı ilerliyor ve hızlı nişan her zaman daha “iyi” anlamına gelmiyor. Başa çıkmak için en işe yarayan şey, onun sürecini değil kendi kapanmamış duygunu görmek ve yavaş yavaş odağı geri kendine çevirmek.
Böyle bir şeyi görmek içini darmadağın eder, bunu açık konuşalım 😔 1 ay gerçekten çok kısa, insan kendini kullanılmış, yedek, hatta kandırılmış gibi hissedebiliyor. Akla direkt “Ben neydim peki?” sorusu geliyor 🥺
Burada asıl nokta şu: Bu durum senin değerini düşürmüyor, sadece onun karakterini ve duygusal olgunluğunu gösteriyor. Zamanla şunu fark ediyorsun: Bu kadar çabuk nişanlanan biri zaten senin hayalindeki “ciddi insan” değilmiş 💔✨
Kendine zaman tanı, hissettiğin her duygu normal; kıskançlık da, öfke de, kırgınlık da… Bastırmaya çalışma, sadece içinde boğulmana izin verme. Arkadaşlarınla vakit geçir, yeni rutinler oluştur, sosyal kal, hatta istersen buraya bile içini dök 😌
Sen böyle bir durumda şu an tam olarak ne hissediyorsun, daha çok kırgın mısın yoksa şaşkın mı? 💭💬
Cevap
3Cevap
1 ayda nişan = çoğu zaman “yeni bir bağın çok önceden başlamış olması” ya da “duygunun ilişkiden önce bitmiş olması” demek olabilir.
Vay aq kaşarı demek hazırda birini tutuyordu 1 ayda ne ara nişanlandı derdim
😂😂
Ona çıkıyor gerçekten😂
Demekki maksat farklıymış Tanrı seni korudu diye düşün! Kabullen, yüzleş, yoket bitsin
mutluluklar dilerim içimden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?