7 yıllık sevgiliden ayrılmak, ayrılık sonrası nasıl olur sizce?

Dün itibari ile 7 yıllık sevgilimle ayrıldık. Tam olarak hadi ayrıldık bitti demesek de artık konuşmuyoruz. Sabahları mutlaka o benden önce uyanır ve günaydın yazar. Az önce uyandım ilk o mesajı göremediğim için tuhaf hissettim. Sanırım alışkanlık olduğu için bir süre böyle tuhaf hissedeceğim.
Siz hiç uzun süredir beraber olduğunuz sevgilinizden ayrıldınız mı ya da nasıl bir ruh hali içine girersiniz bu dönemde?
7 yıllık sevgiliden ayrılmak, ayrılık sonrası nasıl olur sizce?
Cevapla