5 yıl 7 aylık bir ilişkiden çıktıktan sonra ne yapardınız?

Herkese merhaba arkadaşlar. Bu platformdaki ilk günüm 🤷🏻‍♂️ 5 yıl 7 ay süren bir ilişkiden çıkmış bulunuyorum. Ruh halim biraz değişik. Ne hissettiğimi bilmiyorum. Arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine bu platforma giriş yapmış bulunuyorum.
Uzun süreli ilişkiden çıkmış olanlar varsa bu dönem nasıl geçiyor yaşadıklarını tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olurum.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkür ediyorum...
5 yıl 7 aylık bir ilişkiden çıktıktan sonra ne yapardınız?
Cevapla