Dışarıda neden yakışıklı erkek bu kadar az, kadınlar için eş bulmak neden bu kadar zor?

Ya dışarıda bir sürü manken gibi kızlar görüyorum ama hiç yakışıklı erkek yok, midem kalkıyor ya, hayır en son kendi cinsiyetime çekileceğim mecburen. Erkekler ne şanslı, gözleri bayram ediyor ama kadınlar için aşırı zor ya. Böyle sistemde kadınlar kendine dikkat ederken erkekler niye salıyor kendini, gebe gibi yağlı vücutlarla geziniyorlar, üstüne egoları tavan, korkunççç. Sürekli dışarıda olan biriyim, 1 ayda anca 2 tane yakışıklı gördüm, şaka gibi, eş bulmak çok zor ya

Dışarıda neden yakışıklı erkek bu kadar az, kadınlar için eş bulmak neden bu kadar zor?
Cevapla