Neden yakışıklı erkek sayısı az ve çoğunun sevgilisi var veya evli?

Yolda yürüdüğünüzde bile fark ediyorsunuz ortalama erkek bile yok, hepsi ortalama altında. Ama güzel kız sayısı çok var Türk kizlari gerçekten güzel yolda en az 10 kızdan 5 i güzeldir ama 1 yakışıklı yok. Ve çirkin erkeklerin yanında da güzel kız olur çünkü ortalama denilecek erkek bile neredeyse bulunmuyor. Fitness ile falan kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile.. Ya bu bence son 5 yıldır böyle.. Y kuşağında daha iyiler vardı

Neden yakışıklı erkek sayısı az ve çoğunun sevgilisi var veya evli?
Cevapla