Erkekler neden kadınları ‘çok alıngan, her şeyi abartan’ olarak genelliyor?

Kadınlar zaten hep abartır, aslında ortada sorun yoktur erkeklere göre ya sorun var ki söylüyoruz, paylaşıyoruz, tartışılıp konuşulsun ve çözülsün istiyoruz. Abartma deyince üstü kapatılıp önemsenmeyince çözüleceğine mi inanıyor bu erkekler?

Erkekler neden kadınları ‘çok alıngan, her şeyi abartan’ olarak genelliyor?
Erkekler neden kadınları ‘çok alıngan, her şeyi abartan’ olarak genelliyor?
Cevapla