Erkekler, kadınlarda kadınlar erkeklerde neden en kötüyü algılayıp genelleme yapıyor?

Gerçekten bazı şeyleri anlam vermek güç neden biz bir şeyleri hep genelleme yapıyoruz kadınlar erkekler hakkında erkekler kadınlar hakkında, her zaman için birbirimizi suçlayıcı birbirimizi aşağılayıcı cümleler kullanıyoruz.

Erkekler, kadınlarda kadınlar erkeklerde neden en kötüyü algılayıp genelleme yapıyor?

#ᴅᴀʀᴋᴋɴɪɢʜᴛ

07 Eylül, 2023 Perşembe 12.57

Erkekler, kadınlarda kadınlar erkeklerde neden en kötüyü algılayıp genelleme yapıyor?
Cevapla