Bence kadınlar erkeklerden çok daha abaza, neden abazalık hep erkeklere yükleniyor?

Sürekli karşı cinsi etkileme çabalarına ve beni beğenir mi beğenmez mi kaygılarına giren en çok kadınlar.

Yakışıklı erkek görünce çıldıran kadınlar.

Hemcinsleri ile bile sürekli erkekler hakkında konuşan kadınlar (erkekler kızlar hakkında pek konuşmaz bilenin aksine, bunu yapsak yapsak geyik muhabbeti niyetine yaparız, kadınların hep kendileri hakkında konuştuğumuzu düşünmeleri bile duruma örnek)

E cnsellikte daha zvk fazla aldıklarını hepmiz biliyoruz zaten bilimsel olarak kanıtlandı bu.

Boyut takıntısı olanlarda kadınlar. (tamam erkeklerdede vücut takıntısı var ama kadınların boyut takıntısı kadar değil)

Ee bu durumlarda kadınlar çok daha abaza olmuyor mu?

Bence erkeklerin daha abaza olduğuna dair bir algı olmasının sebebi erkekleri bunu dışa vurabilmesi fakat kadınların ise içine atması, yani özgüven farkından kaynaklı olduğunu düşünüyorum bunun. Ama iç dünyalarında bence kadınlar çok daha abaza.

Siz ne düşünüyorsunuz, katılıyor musunuz?
Bence kadınlar erkeklerden çok daha abaza, neden abazalık hep erkeklere yükleniyor?
Cevapla