Uzak mesafe ilişki yüzünden flörtümden ayrıldım, ilk aşk acısını nasıl atlatabilirim?

Araya mesafe girdi, gitmesi gerekti okul yüzünden ve sevgili değiliz flörtüz, başka yere taşındı, bugün onu havalimanına bıraktım ve son kez sarıldık. Şimdi artık konuşmaya devam eder miyiz, mesafe ilişkileri genelde iyi bitmiyor bilmiyorum ama ilk kız arkadaşımdı, birbirimize çok yakışıyorduk, her şeyimiz uyumluydu, birbirimize çok benziyorduk, ruh ikizimdi resmen. Şimdi öğlenden beri içime oturmuş durumda, çok sıkılıyorum, ne yapsam mutlu olmuyorum, sigara bile yetişmiyor, öğlenden beri bir paket bitti.
Güncellemeler
1 ay
Uzak mesafe ilişkisi değildi arkadaşlar başlık yanlış olmuş. Taşınması gerekti araya mesafe girdi ve ayrıldık tabi konuşuruz yine dedi ama aşamıyorum bir türlü
Uzak mesafe ilişki yüzünden flörtümden ayrıldım, ilk aşk acısını nasıl atlatabilirim?
Cevapla