Eski ilişkimi unutamıyorum, yeni ilişkiye hazır hissetmiyorum; bu kalp kırıklığından nasıl toparlanırım?

Bu yıl 23 yaşına gireceğim fakat tekrardan yeni bir insanla bağ kurmam çok zor gibi geliyor çünkü eski ilişkimi çok özlüyorum barışmak istiyorum barışamıyorum çünkü biliyorum barışsam da değişen bir şey olmayacak, günler iğrenç geçiyor çok heyecansız, çok sıkıcı, sabahları uyanıyorum ve çok kötü hissediyorum o yokken. Neredeyse 6 ay olacak ancak toparlanamıyorum unutamıyorum da öyle sıkıştım kaldım aklımdan bir türlü atamıyorum hâlâ ona aitim çünkü. Başkalarıyla da konuştum instada sohbet ettim burada konuştum birileriyle ancak olmuyor onu unutamıyorum çok yoruldum artık bu durumdan. Böyle yaşıyorum ama hayatın bir anlamı yok gibi bomboş nefes alıyorum nasıl toparlanacağım?

Eski ilişkimi unutamıyorum, yeni ilişkiye hazır hissetmiyorum; bu kalp kırıklığından nasıl toparlanırım?
Cevapla