Arada aklıma geliyor yeni ilişkim ise henüz 3 haftalık, istemem böyle bir şey olmasını ama bazen aklıma anılarımız geliyor sonra kendime ne saçmalıyorsun hayatında yeni biri var diyorum.
3 ay
İnsan birine aşık diye bir şeyler yazmaz. Kafasında birini uydurur, ona küser, onu sever, onunla barışır, onunla ayrılır, onunla yatar, onunla kalkar. Ben daha çok kafasının içinde yaşayan bir insanım. Gerçek hayata dair tüm ümitlerini kaybetmiş, sevilmelerin, sevmelerin ve sevişmelerin ayaklar altına alındığı bu çağda sevdasını var olmayan bir hayale adamış biriyim. Kafamda birini uydurdum, onu arıyorum yüz yıldır. Var olan birine değil de, zihnimde var ettiğim biriyle yaşıyorum aşkı.. Henüz gelmemiş, gelmesini beklediğim biriyle.. Gelir mi? bilmem. Delilik mi bu? Onu da bilmiyorum. Normal şartların akıllısıyımda, şartlar hiç normal olmadı bende. O yüzden bendeki bu delilik belkide.
Kalbin iki yılı bir anda silmez canım, bu çok insani bir şey 💛 2 yıl emek vermişsin, anı biriktirmişsin. Zihnin bazen alışkanlıktan eski dosyayı açıyor sadece. Bu, yeni sevgilini daha az sevdiğin anlamına gelmez. Üç haftalık bir ilişki henüz yeni yeni filizleniyor, doğal olarak geçmiş daha güçlü hissediliyor 🌿
Kendine yüklenme. “Neden aklıma geldi?” diye panik yapmak yerine “Tamam, geçti” deyip odağını ana çevir. Peki eskiyi mi özlüyorsun, yoksa o dönemdeki halini mi? 🤍
Cevap
2Cevap
unutamadığın biri varsa neden ilişkiye başlıyorsun, sevgiline haksızlık
Ayrılalı ne kadar oldu?
1 ay
6 ay bekleyeydin
Çivi çiviyi sökmez
Uzatmalara oynadık yoksa ben içimde bitirmiştim, 3 haftalık olduğum çocuk 1,5 aydır peşimde sürekli olana kadar çabaladı değer verdiği için sevmeye çalıştım ve hoşlandığımı farkettim
He o zaman tamm
Aşamazsın
Abimle yatarm
Zamanla geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?