Ben gibi
Daha önce sürekli yazan çocuk şimdi çok az yazıyor sizce benden mi soğumuş?
Ben gibi


Bu durum hemen "soğudu" demek olmasa da, iletişimdeki bu keskin düşüş genellikle bir şeylerin değiştiğinin habercisidir. İlgi odağının başka bir yere kaymış olması, ilişkinin o ilk heyecanlı "cicim aylarının" yerini rutine bırakması ya da senin ilginin çantada keklik olduğunu düşünerek çaba sarf etmeyi bırakması en yaygın sebepler arasındadır. Tabii ki hayatındaki yoğunluk veya kişisel stresler de etkili olabilir ancak sürekli yazan birinin bir anda sessizleşmesi, genellikle öncelik sıralamasının değiştiğini gösterir.
Bunu anlamanın en iyi yolu, bir süre senin de geri çekilip onun hamlelerini izlemendir. Eğer sen yazmayı bıraktığında o da tamamen kopuyorsa, muhtemelen ilgisi azalmıştır; ancak yokluğunu fark edip tekrar çabalamaya başlıyorsa sadece bir denge arayışında olabilir. Kendi değerini onun mesaj sıklığına bağlamadan, enerjini biraz daha kendine çevirmek şu an için en sağlıklı adım olacaktır.
Canım açıkçası attığın şey de bir sorun göremiyorum. Cevap verdiği saatler gayet ideal ayrıca ilgili de duruyor. İlişkiniz yeni mi mesela ya da buluştuğunuz da ilgili olduğunu değer verdiğini hissediyor musun? Bunlara cevabın evetse kuruntu yapma. O sıra işi olabilir cevap veremeyebilir ki zaten her dakika mesajlaşmak iyi bir şey değil bence sıkıcı. Seni gün içinde arıyor mu misal ya da arayı açmadan buluşuyor musunuz bunlar önemli. Sen seviyorsan onun da seni sevdiğinden eminsen mesajlaşmaya göre yorum yapmak mantıklı değil. Mesajlarda hiçbir iletişim anlaşılmıyor fakat birbirinize ilginizi gösterin soğukluk girmesin. Bütün bunları kendimden biliyorum benimde ilişkim var böyle kuruntularım oluyor ama gereksiz olduğunu anlıyorum gün geçtikçe.
Burada yazılan kötü yorumları da umursama. Yok kesin aldatıyor yok erkek işte vs. gibi yorumlara bakıpta modunu daha fazla düşürmelerine izin verme. Yakından tanıyan bilen sensin karşındakini onlar değil.😍
Başlarda konuşacak çok şey vardır zamanla azalır elbet ilgi sevgi bâki kalır gün içinde sürekli konuşamazsınız zaten herkesin kendisine göre meşguliyetleri olur
Yıllardır arkadaş olduğumuz kız erkek grubu bile bazen böyle yazıyor. İlk başlarda cümleler akıcı olur iyi kötü sohbet edecek kelimeler vardır ama zaman geçtikçe bunlar bir kaç cümleye düşer en basit örnek evlilikte aynı eşler birbirine yabancı gibi olur. Aynı gün içinde geç cevap veriyor diye herkes kesin başka biri var seni önemsemiyor diyor bu profesörler madem bu kadar bilgili kendi aşk hayatlarına neden yön veremiyorlar?
Ekran görüntüsünden hissettiğim, çocuk seninle ilgileniyor ama ilk zamanki kadar yoğun yazmıyor gibi 🤔 Bu her zaman soğuduğu anlamına gelmez, bazen insanlar düzene oturtuyor iletişimi. Sesli arama falan da var, bu baya artı 🔋 İçine kurt düşmesin, en temiz yol direkt sorup “Son günlerde az yazıyorsun, bir şey mi var?” demek. Sen sorabilecek gibi hissediyor musun bunu? 💬💕
Cevap
56Cevap
Bence artık soğuyup soğumadığına değil ona onun gibi davranmaya odaklan, hakettiği şey senin üzüntün değil kabalığına aynı şekilde karşılık almak.
E yazıyor ilgileniyor işte daha ne istiyorsun
Yo o sesli aramadan sonra hiç yazmadı
Her saniye dakika yazamaz ki işi gücü vardır
Ee sen yaz?
Sen çok soğuk davranmissin cocuk ilgi gostermis ve pes etmemis uzun süre adım gibi eminim
Ama sen her seferinde ayni soguklugunu korumussun
Az onun gosterdiginin yarisi kadr ilgili olsan şu an sana kralice gözüyle bakmaya devam ederdi eminim
Kaçan kovalanır felsefesine çok takılan biriyseniz , koşan adamı nefessiz bırakmış olduğunuza emin olabilirsiniz.
Ama üzülmeyin siz diğer bir birine benzeyen insanlar gibi adam değil erkek arıyorsunuz.
Boyle düşünmeye başladığım hic bir yerde duramiyorum..
Acabalar, başkalarının tabiri ile kuruntular vs varsa aninda yok olurum... kafama takılan her sey benim icin buyuk olumsuzluktur... netlik yoksa ve olumsuzluk varsa, bende maalesef orada kalamıyorum... evet hevessiz olduk belki de...
Kendini çok kaptırma önce gerçekten ciddi mi değil mi hayata bakış açısı nasıl sağlıklı bir mindsete sahip mı ona bak.
Sınırlarını koru ilk bulusmada temas halinde olman
Askim boş ver bunu, istediği ilgiyi göremeyince prensesleşmek istemiş sadece. Önceden benimde uzun ilişkim oldu, 3 seneye yakındır asla kimseyle konuşmadım. Daha yeni biriyle konuşuyorum aynı böyleyim yani. Amacı ciddi olsaydı ya da düşünseydi seni boş yapmazdı böyle. Gelen kötü yorumlarıda umursama, hepsi erkek zaten kötü konuşanların :D
Senden beklediği ilgi ve romantizmi bulamayıp uzaklaşmış sadece.. kısa zamanda lovebombing yapan insanlar sağlıklı ilişki kuramazlar zaten. Koptuğu iyi olmuş boş ver
Beklediği ilgiyi görmeyince uzaklaşmıştır. Belki bir başkasıyla konuşuyordur.
Gereğinden fazla yorum geldi bu soruya anlamadım niye
Kullanılmış olabilirsin çokda takılma dünya bu herkesin başina her şey geliyor sende ona çok fazla yazma hatta yol ver gitsin
Sürekli sık boğaz yapıp sık boğaz olmak da istemiyordur ayrıca soğuk yapana soğuk davranır mesafe koyar erkek dediğin çünkü o da insan
Ya hiç mi yeni nesil saçma terimleri duymadın ilgi veriyor sonra geri çekiyor boş ver sen bekleyeceğine o beklesin ve sende başkasını bul 😂😂🤣
Yok şimdi de başkasına sürekli yazıyor sjwhjsjsjs hiç şaşmaz 😅
Hayır yanıma gelecek bugün
Kendisiyle bir konuş derim ne oldu da eskisi gibi değiliz artık diye bir sor çalışıyorsa meşguldur ya da yorgun oluyordur belki
Cevapların onu acmıyor ya da kısa kısa cevaplar veriyorsundur melhur kızkarın tek kelimelik cevapları ondan olabilşr
Az yazması soğuduğunu net göstermez. Davranışları önemli
Sence ilgili mi duruyor
Evet
Baskasini bulmustur. Ondan tekmeyi yiyince geri gelir sana merak etme
Genel erkek taktiği gelme oyuna sıcak soğuk yapıp seni kendine bağlamaya çalışıyor
Verdin mi. Hevesi kaçmıştır ya da öptürmediysen osan ıştır
Knka net ve gerçek bir bilgi veriyorum. Erkeklerin hepsi şerefsizdir aralarında çok nadir 1 tane bebek oluyor. O bebek sana denk gelmedigine göre ayrıl gitsin 😀😀
Yanisi sana böyle soguk davranıyorsa sende ona öyle davran. hatta yazdıgı herşeye ok yaz gönder. mümkünse onu bile yazma görüldü at gitsin.
İletişimin bu kadar keskin azalması genellikle odağın başka bir yere kaydığının işaretidir.
Fazla naz aşık usandırır ne yapsın çocuk pes etti demekki
Burada soğuk davranan tek kişi sensin. Çocuk gayet güzel ve romantik konuşmuş sen ise hiçbir şey demeden başka lafa geçmişsin. Yani çocuk soğuduysa bile gayet haklı
Başkasıyla konuşuyor. Sen de onu düşünme, hayat devam ediyor, takılı kalma sakın. 😂
Böyle çekersen kendini, soğuk durursan tabi ki soğuyacak senden gayet normal.
Karşılığı olmayan ilişkilere kalkışma ponçik Sadece bu kadarını söylerim
bu erkeklerinde hemen sıkılması kadar iğrenc bisey yok
Büyük ihtimal soğumuştur. Üstüne gitme, yazar mı bak.
Yani karşılık yoksa bende yazmam zaten mal gibi hissederim
Sürekli yazmak iletişimi yorar içinden geldiği zaman yazması en güzeli
Çok sıkıcı duruyorsunuz, uyum yok. Ondan dolayı olabilir
Yazma süresi ideal bir süre ama , sıkıldığı kanısına nasıl vardın?
Sürekli günaydın yazmışsın zaten karşındaki hep uyuyor galiba 😅
Ne kadar boş ve hiçbir katkı sağlamayan sohbet. Kendinizi geliştirecek insanlara zaman ayırın; bunlar zaman kaybı.
Umarım hic yazmaz. Sende bu sayede gelecekte ki acilarindan kurtulmuş olursun
Ne acısı
Vwrdigim degerin karsiligini alamamanin verdigi o aci.
Hevezsizsen neden konusuyorsun , ilgi icinmi
Değer verse sevmeyeceksin ki oyle düşün. Az değer verdiği için ona karşı bağlanıyorsun
Hayatında başka birisi olabilir birisine bağlı kalmayı bağlanmayı sevmiyordur büyük ihtimallede artık sıkılmaya başladı
senden karşılık almadıysa sadece mesaj olarak değil yan yanaykende yani insan verdiği değeri görmek ister
Yenısını bulmuş senı yedeğe koymuş. Bunu anlamak bu kadar mı zor senın ıcın 🫢
Aramız gayet iyi çok ilgili yarın buluşacağiz ama ne yapacağım bilmiyorum sarılsam mi bilmiyorum
Çok değer verdıgın çok sevdıgın kısı senden kaçacak … bunu unutma..
Ne alaka o bana çok değer verdi 3gün önce buluştuk sevgili olmak istedi ben çekindim ama yarın net olacağım
Burçlarınız ne?
Chat gbt soğumuş diyor
. erkekler isteyince yazıyormuş
Yani uzun ilişkiden çıkmış gibi hali var öyle mi durum?
Bana Tam tersi gibi geldi sen sıkkın istemez, karşı taraf ise çabalayan romantik
ilgisi yokmuş gibi görünüp ona yürümeni istiyor bence
Yazmak için rasgele bir yere etiketliyorum @ThisTimeForReal
Aynen başka manita bulmuştur ya da çocuğu bezdirmiş sındır
Biraz ilgili davran böyle sonra anıden o ılgiyi kes asko
sız safmısnız safamı yatıyonuz 😂😂 hahahah aşkım gerı ilgisini kazanırsın yanı
aşkım ilgiden kastım aşırı bi ilgi değil ama ssn bilirsin baska turlu onu yola getıremezsın
musluktan akan su soğuduysa başkası kullanıyor demektir
Bence direkt soğumuş demek için erken bazen insanların yoğunluğu ya da kafası dolu olabiliyor
Kesin sen cok ilgi verdin o yuzden boyle bak bir yazmayı kes nasil peşinden kosacak
Başkasına yazıyordur
Sevgili olduk ama nedense inadına 1000tane yorum gelmeye devam ediyor
Ay popüler olmuş soru ondandır sxjsjjs mutluluklar
Teşekkür ederim ama bıktım soru kaldırılmaz mi😢
Bildirim alma de sağ üstte bildirim gelmez
Kendinden soğutmuşsun demek ki
Aramız gayet iyi çok ilgili yarın buluşacağiz ama ne yapacağım bilmiyorum sarılsam mi bilmiyorum
Seven 7/24 yazmak ister soğumuş bırak gitsin
Benimle evlen
Herkese benimle evlen yazma aq
Sevgili olduk bilginize lütfen daha fazla yazmayıj
Neee
Benimle evlenn
Hayatında başka biri olabilir
Aramız gayet iyi çok ilgili yarın buluşacağiz ama ne yapacağım bilmiyorum sarılsam mi bilmiyorum
Bu çocuğun yazismalar çok tanıdık geldi bacım baş harfi y mi?
Değik
Fazla naz aşık usandırır...
E düzelmez mi
Neden
Ben mi onun umudunu yıkmışım nerden anladin bunu
Hayir tabi ki
Yarın buluşacağız sarılırsam veya sıcak davranırsam ısınır yine bana bence
Sevmişsem evet
Tebrik etmek lazım seni. Basarmissin
Neyi
Sorduğun sorudan haberin yok. Birde neyi diye soruyorsun. Bu kadar kaliteli iletişiminle sen kimseye sebep olma.
Sana öyle geliyor gibi
O saatten şimdiye kadar hiç yazmadı normal mi
Sende yazmamışsın
Sen bu kadar odun olursan daha çok ağlarsın 😀
İlgilenmiyor mu hiç
Ne odunu ben napmişim
Bir başkasını bulmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?