Flörtleştiğim çocuk ben yazmazsam yazmıyor, ilgisi yok mu?

Aynı üniversitenin farklı fakültelerinde okuyoruz. İlk başlar o hikayelerime yanıt vermişti fotoğraflarıma falan bende teşekkür edip beğeniyodum mesajlarını. Konuşmaya pek niyetim yoktu. Ama bi akşam "uyudun mu prenses" yazmış bende görüldü bile yapmadım. Sonra sabah günaydın yazmıştı onu da görmedim. Ondan sonra silmiş bir daha fotoğraf paylaşınca yazdı. Dedim ki hadi bi konuşayım şans vereyim fena değildi tipi ama benim hoşlandığım tipe benzemiyor.

Sonra hikayesini beğendim bende o akşam konuştuk. Konuşması da bir garip yani tanışmaya çalışmıyor, soru sormadı bana hiç ne bileyim nerde oturuyosun, nerelisin vs vs. Ben merak etmiştim mesela ama sormadım. Daha sonra ilk konuştuğumuz akşam iyi geceler dedikten sonra "konuşalım olur mu" yazmış bende görüldü yapmadım sonra silmiş onu sonraki gün ben yazdım yine sonraki sabah yine ben günaydın yazdım. Hani konuşuyosak o da bir "günaydın" yazabilir. Benim başka konuştuğum çocuklar genelde ya ben yazardım günaydını ya da o. Anlamadım bu çocuk neden bu şekilde davranıyor, ben yazmazsam yazmıyor?
Flörtleştiğim çocuk ben yazmazsam yazmıyor, ilgisi yok mu?
Cevapla