Konuştuğum çocuk ben ona yazmadan yazmıyor hiç napmalıyım?

Ben yazmadan hiç yazmıyo son zamanlarda bende 2 günde 1 yazıyorum ilgili sıcak konuşuyo ama sürekli ilk mesajı atmak istemiyorum. Bir keresinde 1 hafta yazmadım öyle yazdı ve neden yazmıyosun dedi. Napmam lazım daha ilk mesajı atmicam diyorum ama 2 gün dayanabiliyorum en fazla
Konuştuğum çocuk ben ona yazmadan yazmıyor hiç napmalıyım?
Cevapla