Ben şu an tıp fakültesi 5. sınıfım. 3. sınıftayken hoşlandığım bir kız vardı. Sürekli bakışıyorduk ufak flört ediyorduk ama ben o sıra cesaret edip açılmadım :) Neyse kız başkasıyla sevgili oldu. Tabii o zamanlar dersler fazla ağır değildi kız bu ilişkiyi devam ettirebiliyordu. Ama şimdi hem dersler ağırlaştı hem de TUS'a hazırlanma süreci başladı. Vakit ayıramadıkları için ilişki bitmiş o çocuk da başta birisini bulmuş zaten. Bu kız da bana sardı bu aralar. Sürekli yazıyor buluşalım diyor falan. Ama ben temkinli yaklaşıyorum. Sonuçta ilişkisi yeni bitmiş ne olduğu bilinmez. Biraz da gurur yapıyorum açıkçası. Ama kıza da çok üzülüyorum. Kız sürekli depresif bir ruh halinde resmen benimle konuşurken ağlayacak gibi bakıyor. Ben ona açık açık söyledim bazı şeylerin zamanında olması gerekiyordu dedim. Artık iş işten geçti dedim. O olsun biz birlikte yaparız diyor. Ama ben istemiyorum. Eskisi gibi bakamıyorum zaten ona. Sizce ne yapmalıyım? Yanlış bir şey söylesem kız ağlayacak
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer