Eski hoşlandığım kız şimdi bana dönmek istiyor, tıp fakültesinde ne yapmalıyım?

Ben şu an tıp fakültesi 5. sınıfım. 3. sınıftayken hoşlandığım bir kız vardı. Sürekli bakışıyorduk ufak flört ediyorduk ama ben o sıra cesaret edip açılmadım :) Neyse kız başkasıyla sevgili oldu. Tabii o zamanlar dersler fazla ağır değildi kız bu ilişkiyi devam ettirebiliyordu. Ama şimdi hem dersler ağırlaştı hem de TUS'a hazırlanma süreci başladı. Vakit ayıramadıkları için ilişki bitmiş o çocuk da başta birisini bulmuş zaten. Bu kız da bana sardı bu aralar. Sürekli yazıyor buluşalım diyor falan. Ama ben temkinli yaklaşıyorum. Sonuçta ilişkisi yeni bitmiş ne olduğu bilinmez. Biraz da gurur yapıyorum açıkçası. Ama kıza da çok üzülüyorum. Kız sürekli depresif bir ruh halinde resmen benimle konuşurken ağlayacak gibi bakıyor. Ben ona açık açık söyledim bazı şeylerin zamanında olması gerekiyordu dedim. Artık iş işten geçti dedim. O olsun biz birlikte yaparız diyor. Ama ben istemiyorum. Eskisi gibi bakamıyorum zaten ona. Sizce ne yapmalıyım? Yanlış bir şey söylesem kız ağlayacak
Eski hoşlandığım kız şimdi bana dönmek istiyor, tıp fakültesinde ne yapmalıyım?
Cevapla