Önceden hoşlandığım kız geri mi dönmek istiyor, ne yapmalıyım?

aynı üniversitede olduğum bir kız var ev arkadaşı ile samimiyiz bu sayede tanışmıştım zamanla ona karşı hoşlantı hissettim ve aylar önce açıldım neyin ne olduğunu açıkça söyledim oda genel bi güven problemi olduğunu ve aramızda bişeyler yaşanması için belli bir süre konuşmamız gerektiğini söyledi. belli bir süre konuştuk 4 ay boyunca çok inişli çıkışlı oldu bazen iyiydik bazen kötüydük kızın samimiyeti vs birgün başka öbür gün başkaydı yani yüz vermiyordu bende sonlara doğru demekki kızı etkileyemedim bana karşı içinde bişey yok diyip yavaştan vazgeçtim. birazda kendimden bahsedeyim genel olarak gönül işlerine pek meraklı değilim çoğu ilişkim kısa süreli ve bir anlık yükselme ile oluyor. bu kızlada yaşadıklarımdan sonra içimde ukte kalmasınında verdiği etkiyle başka kızlarla konuştum eğlendim vs. kızla 2 ay boyunca neredeyse hiç görüşmedim sonrasında birgün arkadaşlarla otururken aynı cafeye geldi defalarca bakmama rağmen selam bile vermedi ne olduğuna anlam veremedim ve bende selam vermedim bu bi süre böyle devam etti sonrasında birgün ondan sonra konuştuğum ve belli bişeyler yaşadığım kızla snap vs attığını gördüm. geçen hafta doğum günüydü kafede denk geldim konuşmak için gidip bi popkek aldım mum falan koyup gisip mutlu yıllar diledim nasıl mutlu olduğunu görmeniz lzmdı gözlerinin içi gülüyordu kalktı sarıldık vs sonrasında neden selam vermediğini sordum cevabı şu:benleyken başka kızlarla konuşuyormuşsun. bende dedimki birlikte olduğumuz süre zarfında bana yüz vermedin yeşil ışık yakmadın bende tek taraflı bişeyler olduğunu düşündüm ve uzaklaştım bu senin için neden bu kadar önemli dedim. bana verdiği cvp şu senden tam hoşlanıyorken sana güvenmişken başka kızlarla olduğunu duydum ve senden soğudum. bunu söylemek için geç kaldığını zamanında belli etse herşeyin farklı olacağını kimsenin onun peşinden bu şekilde köpek gibi koşmayacağını söyledim. ayrıca şu an 1 aylık bi uzak mesafe ilişkisi varmış. ev arkadaşı ile çok samimiyim zaten bizi tanıştıranda oydu. gidip ev arkadaşına ahmet doğum günümü kutladı sarıldık falan o kutladığı içim çok mutlu oldum vs diyim sevinmiş.

şimdi mesele şu ben bu kızdan çok hoşlanıyorum belkide aşığım ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum geçen gecede arkadaşlarla telefonda konferans yaptık oda ordaydı arkadaşım ona hala hoşlanıyormusun dediğinde aniden sordun vs dedi geçiştirdi sürekli olarak bu süre zarfında konuştuğum kızların isimlerini geçirerek bana laf dokundurdu erkek arkadaşlarından bahsetti kıskandırmaya çalıştı arkadaşıma dediğine göre uzak mesafe ilişkisi iyi gidiyormuş ve bozmaya niyetide yokmuş dediğim gibi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çok karışık kızın şuanki sevgilisini sevdiğini düşünmüyorum sevse ve beni istemese merakı olmasa neden bu konuları dert etsinki benden kurtulduğu için sevinmesi gerekmez mi? sonuçta sevgilisine sadık bir insanın bu konuşmaları yapması normal değil ama eminde olamıyorum harekete geçmeli miyim sizce veya bişeyler yapmalı mıyım tavsiyelerinizi bekliyorum

Önceden hoşlandığım kız geri mi dönmek istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla