Bu kıza ne yapabilirim. Geri döner mi , yoksa unutmalı mıyım onu?

Bir aydır burada calisiyorum. O kız bayadir burada. İlk zamanlar bakisiyorduk, bana selam veriyordu merhaba diyordu. Derken birgün iş çıkışı onu gördüm, gözümü kaçırdım, ondan sonra trip atar gibi bana bakmamaya, benle konusmamaya. Önümden geçip selam vermemeye başladı. İşe yeni bir adam girdi ona selam veriyor beni görmezden geliyor. Bu saatten sonra ben ne yapabilirim. Onu unutiyim mi, yoksa halen bir ümit var mı?
Halen ümit var,
Unut onu gitsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu kıza ne yapabilirim. Geri döner mi , yoksa unutmalı mıyım onu?
Cevapla