Merhaba arkadaşlar, bir konuyu size danışmak istiyorum. Öncelikle 1,5 yıllık bir ilişkim var ve Mart ayı tanışma oldu. Erkek tarafı bize geldi, isteme söz nişan olacaktı ama erkek arkadaşımla ailevi bağları hep kopuktu. Zaten annesi vefat etti, babası da 2. evliliği yaptı. "Düğünü seneye yaza yapın, bana borcum var ama yazın tatile gidip resetlenmem lazım" falan diyor. Geçen seneden beri seneye yazın evleneceğiz dememize rağmen "Durumum yok, ailene söyle" diyor. Biz zaten düğünü bizim yapacağımızı, beyaz eşyamızın olduğunu söyledim ama erkek arkadaşımla da babasının arası bozuldu ve oğlunu reddetti. Yani anlayacağınız istemeye de hiçbir şeyime de babası gelmeyecek. Bunu babama söylediğimde "Olmaz öyle şey, ben kabul etmiyorum, istemiyorum o zaman" tarzı konuştu. "Madem öyle, neden geldi tanışmaya vb. şeyler" dedi ve ne yapacağım bilmiyorum, yardım edin.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer