ayrıldık bitti gitti sevmiyorum da
Hata, başkasına aşığım bu beni çok rahatsız ediyor
Hata, başkasına aşığım bu beni çok rahatsız ediyor
Cevap
3Cevap
Malsın çünkü...
Kesinlikle
Sonuna erkekler neden daha önce ilişkisi olmuş kadın istemiyor diyorlar biliyor musunuz? İşte bu yüzden senin gibiler yüzünden. Yıllar geçmiş aradan hala aklına eski sevgilisi gelip duruyor. Yani böyle bir kadını kim ister ki? Ama sen bunu göstermiyorsun tabii. Yani işte bu yüzden erkekler sevgilisi olmayan öyle bir kadın istiyorlar. Sevgilisi olanlara farklı gözle bakıyorlar Tabi bazı erkekler Ben onlara aslında Yobaz erkekler diyorum da Neyse başka bir konu uzatmayayım İyi akşamlar
benim hayatım da tek bir insan oldu oda beni aldattı ben mi kötü oldum tüm ailem biliyordu ilişkimizi beni tüm aileme rezil eti hayatı boyunca bir çiçek bir hediye bile almadı istemedimde
Tabiki hayatıma başkasını alıcam Bana değer veren biri varken hastalanıca tüm gece benimle hastanede kalan sorunlarımı çözen
Bana sürekli hediyeler alan çiçekler
Anneme babama saygılı
bu işte yapıyor insanlar böyle olabiliyorlar yani en beklemediğin insanın neler neler yapıyor bunu ben de yaşadım bu ama yani hayata bu şekilde bakmamak lazım küsmemek lazım ya bu özel bir olacak ama ben de söyleyeyim ben 23 pardon 24 yaşına kadar bu iki tane sevgilim oldu ikisi de beni aldattı ve ben ondan sonra artık hiçbir zaman duygusal ilişkilere girmedim başka türlü ilişkilere girdim anladın sen ve ve bunun eksikliğinde bir gram hissetmedim yani hiç de pişman değilim Bu hayata bakış açısıyla alakalı. Yani beni insanlar kolay kolay üzemez. Çünkü ben beni üzecek kadar değer vermiyorum hiç kimseye. Yani şöyle bir sözüm vardır. Ben hiçbir şeyden nefret etmem. Çünkü nefret edecek kadar değer verdiğim hiçbir şey yoktur bu hayatta. Bu insanın bakış açısıyla alakalı tabii. Herkes bu şekilde bakabilecek diye bir durum yok. ama hayatında böyle bir şey yaşadın diye küsme hayata yani ilişkileri küsme takıntıların olmasın yani bu hayat senin hayatın kendine öncelik ver
Bakma eskisine
İstemiyorum ama sürekli tik tok hesabına bakıyorum
Onu adam olarak görmüyorum ki sadece ne zaman belasını bulacak onu merak ediyorum galiba
İçimdeki kin nefret geçer diye düşünüyorum
Umarım çektiğim tüm acıları yaşar.
sev yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an yaşadığın şey aslında baya normal 🤷♀️ Eskiden sevdiğin biri olunca, beyin onu “tehlike algılama ve kıyaslama” için radarına alıyor. Yani aşk değil, alışkanlık, merak ve ego karışımı bir şey bu 😅
Onu görünce aklına ne geliyor, ne hissediyorsun tam o anlarda? Bir de gerçekten aşık olduğun kişiyle yan yanayken onu düşünüyor musun? 💭💘
Gülme tutuyor beni
Ahahaha demek gülme geliyor 😄😂 Bu baya unutmuş ve rahatlamış olduğunun işareti aslında 💅✨