21 yaşında hiç sevgilim olmaması ve doğru kişiyi bekleyip herkesi reddetmem sizce saçma mı?

"Doğru kişi"yi beklediğim için bana gelen herkesi reddediyorum. O kişi geldiğinde bunu hissedeceğimi ve direkt olarak anlayacağımı düşünüyorum. Arkadaşlarım bunun çok saçma olduğunu söylüyor. Daha önce sevgilim olmadı mesela, tecrübemin olmaması büyük bir sorunmuş gibi davranıyorlar. Henüz yaşım 21. Bu gerçekten saçma mı? Dışarıdan bir göz olarak ne düşünüyorsunuz?

21 yaşında hiç sevgilim olmaması ve doğru kişiyi bekleyip herkesi reddetmem sizce saçma mı?
Cevapla