20 yaşına giricem hala sevgilim olmadı hiç bişey yaşamadım herkesin amacı farklı olduğu için doğru insanı bulamıyorum bekliyorum?

hiç sevgilim olmayacakmış gibi geliyo çok yalnız hissediyorum
20 yaşına giricem hala sevgilim olmadı hiç bişey yaşamadım herkesin amacı farklı olduğu için doğru insanı bulamıyorum bekliyorum?
Cevapla