Bazen diyorum herhalde sevilmeye layık değilim ki çıkmıyor karşıma o kişi. İstenilen sevilen biri değilimdir belkide
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bu hiç belli olmaz. Bakarsın biri çıkagelir. Ama sürekli böyle düşünürsen o olmuyor. Düşünmeyeceksin ve bir an gerçekleşecek. Ayrıca 30' lu yaşlar en güzel dönemler bence. Her yaşın kendine göre güzelliği var.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bu duruma öyle bakmayın. Bunun birçok sebebi olabilir ancak sizin yaşlarınızda bir kadın her zaman ilgi çeker. Sorunu çok yönlü ele alın. Belki dışarı çok güçlü bir karakter olarak gözüküyorsunuz ve bu karşı cinsin cesaretini kırıyor. Ya da bakımlı güzelsiniz ve bu kız bana bakmaz deniliyor olabilir. Mesela bana fiziğin iyi tipin iyi der çoğu arkadaş ama bir kadını beğensem bile belli etmem ve konuşmam sonrada o fırsat kaçar gider bende rahatsız edeceğimi düşünürüm hep. Ha bende doğru yapmıyorum zira artık 39 yaşa geldik ve ilişkim olmaz artık kanısındayım ve ona göre hareket ediyorum.
Yine bir başka nokta ise çevreniz ilişki arayışınıza uygun olmayabilir. Yani daha farklı bir çevrede eş dosta azcık meseleyi anlatsanız elbet düzgün insanlar çıkacaktır karşınıza.Yani bence yaşınız geç değil tam zamanı. Ha ne zaman geçer bel ki benim yaşıma geldiğinizde. Ben aile hayatını çok istesemde bu yaşa kadar olmadı bu saatten sonra zor diye net olarak kimseyi ne rahatsız ediyorum nede hevesleniyorum. Kendi halimde yaşayıp gidiyorum ancak sizin için güzel zamanlar inşallah karşınıza iyi bir insan çıkacaktır
10 Yorumla
evet doğru söylüyorsun istenilen sevilen kişi değilsin. Mutlu oldun mu böyle denince?
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir söz okumuştum. " Sende olmayan şeyi bir başkasının vermesini isteme çünkü verse de sen inanmayabilir ve o kişiyi kaybedebilirsin " gibi bir anlamı vardı. Maalesef bu çok doğru. Sen kendini neden sevmiyorsun mesela sebeplerin ne ve bu sebeplerin mantığı ne? Hayatımız, duygularımız, seçimlerimiz bile düşüncelerimize göre şekilleniyor. Sence mutlu insanlar nasıl bu kadar mutlu? Çünkü kendilerine iyi davranıyorlar. Sen de kendine iyi davran ve kendine güven ki istediğin insanlar çıksın karşına.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
107
Cevap
195Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılİnsanlar hayatlarının farklı dönemlerinde ilişkileri ve yaşamlarıyla ilgili farklı deneyimler yaşarlar. 30 yaşına gelmeden doğru kişiyi bulamamış olmanız, ilişkilerin kişiden kişiye değişen bir deneyim olduğunu gösterir. Yaşınız ilerledikçe ilişki dinamikleri ve tercihler değişebilir ve bu, ilişki kurma sürecini etkileyebilir. 30 yaşından sonra doğru kişiyi bulma şansınız kesinlikle hala vardır. Hayatınızın farklı dönemlerinde farklı insanlarla karşılaşabilirsiniz ve uygun partneri bulma olasılığınız her zaman vardır. İlişkilerde yaş önemli bir faktördür, ancak sadece bir faktördür ve birçok başka faktör de ilişkilerin başarısını etkiler. Doğru kişiyi bulmak için sabırlı olmak, kendi değerlerinizi ve isteklerinizi anlamak ve açık iletişim kurmak önemlidir. İlişkilerde dürüstlük, saygı, empati ve karşılıklı anlayış da kilit rol oynar. Her insanın ilişkileri ve partneri bulma süreci farklıdır, bu nedenle kendinize baskı yapmadan, kendi yolunuzu takip etmek önemlidir.
20 Yorumla - Bard, ortalama bir ömre sahip bir insan, 30 yaşına değin istediği niteliklere sahip birini bulamadıysa, geri kalan hayatı boyunca bu kişiyi bulma ihtimali yüzde kaç olabilir?
- Bu sorunun kesin bir cevabı yoktur, çünkü kişinin istediği niteliklerin ne olduğuna ve bu niteliklere sahip insanların ne kadar yaygın olduğuna bağlıdır. Ancak, ortalama olarak, bir kişinin 30 yaşına değin istediği niteliklere sahip birini bulamamasının, geri kalan hayatı boyunca bu kişiyi bulmasını engellemeyeceğini söyleyebiliriz.Dünya Sağlık Örgütü'ne göre, ortalama insan ömrü 73,8 yıldır. Bu nedenle, 30 yaşında olan bir kişinin geri kalan ömrü yaklaşık 43,8 yıldır. Bu süre zarfında, kişinin istediği niteliklere sahip birini bulma olasılığı oldukça yüksektir.
Tabii ki, bu olasılık kişinin kendi çabalarına ve çevresine de bağlıdır. Kişi ne kadar aktif olarak arar ve ne kadar geniş bir çevreye sahip olursa, bu kişiyi bulma olasılığı o kadar yüksek olur.
İşte bu olasılığı etkileyebilecek bazı faktörler:
Kişinin istediği nitelikler ne kadar yaygındır?
Kişi bu niteliklere sahip insanları nerede bulabilir?
Kişi ne kadar aktif olarak arar?
Kişi ne kadar geniş bir çevreye sahiptir?
Bu faktörler göz önünde bulundurulduğunda, 30 yaşına değin istediği niteliklere sahip birini bulamamanın, geri kalan hayatı boyunca bu kişiyi bulmasını engellemeyeceğini söyleyebiliriz. Bu olasılık, kişinin kendi çabalarına ve çevresine bağlı olarak oldukça yüksektir.İşte bu olasılığı artırabilecek bazı ipuçları:
Kendini ve ne istediğini bil.
Aktif olarak ara.
Çevreni genişlet.
Olumlu ve açık fikirli ol.
Unutma, aşk her yaşta mümkündür.10 Yorumla
+1 yılÖğrenciyim ve bu soruya kendi görüşüme göre cevap vereceğim. "Doğru insan yoktur" derken mükemmel ve kusursuz insan yoktur istemiş. Bana göre 'doğru' kelimesinin tanımı, kusursuz ve mükemmel demektir çünkü doğru dediğimiz şeylerin bir kusuru olmamalı. Bana göre de kusursuz yani doğru insan yoktur ama kusursuza yakın (mükemmele yakın) iyi insanlar vardır. Zaman yanlış olursa doğruya yakın insan karşına çıksa bile olmayacaktır. Zaman doğru olursa karşına ya yanlış insan çıkacak onu bırakacaksın ya da doğruya yakın insan çıkacak yoluna onunla devam edeceksin. Sevgili okur umarım kendimi anlatabilmiş ve fikrini bir parça da olsa değiştirebilmişimdir. Okuduğun için teşekkürler.
20 Yorumla
+1 yılEvlilik bi marifet gibi geliyor herkese.35 e kadar yolu var bence. Ayrıca herkes evlenmek zorunda değil. Cevremde ki evliliklerin çoğu boşanmayla sonuçlandı buda insanı evlilikten soğutuyo nasıl birine denk geleceğini de bilmiyosun sürekli eskileri tarafından öldürülen şiddete ugrayan kadın haberleri varken. Genç yasta dul olmakta kötü. Akrabalarının yaptıgıda çok ayıp ayrıca evlendikten sonra niye çocuk yapmadın diycek 1. yaptın 2. cocuk ne zaman vsvs sacmalıklar hep devam edecek. Baskalarından psikolojik baskı görüp etkilenip sacma sapan bi evlilik yapabilirsin. Hayırlısını bekle. Herkesin kaderi kısmeti farklıdır.
00 Yorumla
+1 yılİyi de tam mantıklı düşünme yaşlarına geliyorsun güzelliğin ve karakterin oturmuş şahane bir eser oluyorsun bir de diyorsun ki sevilmeye layık değilim acaba insanlar seni hak ediyor mu bir de böyle düşünsene nolur 😉
21 Yorumla
Soran+1 yıl😘
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence bir insanin soyu devam etmesi gerekiyorsa evleniyor. Sonuçta bir insani bir insana bağlayan ayrı bi güç var uğraṣsan olmaz hesabini kitabini yapamazsin. O yüzden bu iṣler ne güzellik ne para pul ṣöhret bu iṣler nasip iṣi.
Benim ailede birçok kiṣi 30dan sonra evlendi ama 30u geçenler artik evlenmek istemiyorsun diyorlar yani 30a kadar kötü hissediyormuṣsun 30dan sonra saliyormuṣsun veya durumunu kabul ediyorsun bilemicem. Hayirlisi40 Yorumla
+1 yılBugün bir kadın 70 yaşında evlendiğini gördüm. Kadın şey demiş "bu kadar beklediğime değdiği için seviniyorum" sanırım özeti bu.
42 Yorumla
Soran+1 yılO yaşa kadar yaşayacağımın garantisi mi var hem bazı şeyler zamanında güzel
- +1 yıl
Enseyi karartma demek istedim. Yoksa o yaşı bekle demek istemedim..🙂
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kısmet her şey… Bazen bulduğunu sanıyorsun bir bakıyorsun değilmiş o. Kaybettiğin yılların oluyor en çok. Bolca dile, Allah iyi insanlarla karşılaştırsın… Yoksa evlenebilmek zor bir şey değil…
40 Yorumla
+1 yılBiraz zor. Herkes erken yaşta birini bulup evlendiği için 30larda bekar birini bulmak daha zor
Doğru insan bu devirde bulunmaz hint kumaşı zaten varsın böyle yaşayın yalnızlıktan da bir huzur var
Olacağı varsa çıkar karşına bir yerlerden40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. Bana göre doğru insanı bulma şansın yok, doğru insanı yaratma şansın var sen ne kadar doğru olursan karşındaki de zaman içerisinde o kadar doğru olacaktır senin için öyle hazır doğru bir insan ne sen nede başkasına göre hiç bir zaman varolmadı yani herkesin kriterleri ve kendilerine göre doğruları olan bir dünyada aradığın insan Yok varedecegin bir insan var insanların sana nasıl davranması gerektiğini sen belirleyeceksin
20 Yorumla
+1 yılKuzenim 2 sene önce 31 yaşında evlendi şu an çocuğu var eşi çok efendi birisi gerçekten ruh ikizi gibiler daha öncesinde nişan atmıştı kuzenim çok üzülüp yıprandı ama Allah büyüktür umudunuzu kesmeyin daima dua edin Rabbim hepimize hayırlı eşler nasip etsin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılYani hiç belli olmaz aşk meşk işleri. Tam umudunu kestiğin an bir bakmışsın ki aşkın gelip seni bulmuş. O yüzden hiçbir zaman umudunu kaybetme derim. Eğer kaderinde o kişi var ise gelip zaten seni bir şekilde bulacak diye düşünüyorum ben. O yüzden böyle şeyleri kafana takma derim ben hiç olursa olur.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Olumlu düşün. Baktın hayırsız bir insanla karşılaştın engellersin ve yoluna bakarsın. Çünkü toplum sosyal medyanın etkisiyle de genişlemiş insanlarla doldu buda toplumda güvensizlik yarattı. Yine de umudu kesmemek lazım. İyi iyiye denk gelmese de birgün olacak. Bende kadrolu bekarım. İlişki işlerini bıraktım ve yoluma bakıyorum. Çünkü hayırlı bir kadın yok varsa da hayırsız birine denk gelecek sonra kendisi de psikolojik olarak bozulup gidecek herkese önyargılı bakacak.
10 Yorumla
+1 yıletrafına daha dikkatli bakmaya çalış, belki seni seven ama senin farketmediğin biri vardır. yoksa da merak etme ve çok kafana takma ne kadar takarsan o kadar gelmiyo, en olmadık zamanda hep çıkarlar genelde çünkü ve acele etme çünkü yanlış insanlar da çıkabilir karşına. Umarım hep doğru insanlarla karşılaşırsın <3
00 Yorumla
+1 yılSevginin lineer ve subjektif bir olgu gibi bir yanılgı var insanlarda. Sevgi gerek gösterilme şekli, gerekse algılanış olarak her insan için subjektif bir olgudur. Elbet hayatına seni seven birileri girmiştir ancak bunu kendi beklentilerinden ötürü sen algılayamamış da olabilirsin.
00 YorumlaZor ama imkansız değil, sana bol şans diliyorum. Ben ömrümü beraber geçirme hayalleri kuracak birini şu yaşıma kadar bulamayınca evlenmemeye karar verdim. Artık uzun/kısa geçici ilişkilerden başkasını düşünmem, şu saatten sonra evlenip ne yapacağım birde şu ekonomide imkansız gibi bir şey zaten.
00 Yorumla
+1 yılSonrasında doğru insanı bulma ihtimalin daha yüksek çünkü 20li yaslardaki hevesler geçici heycanları değil mantıkla sana uygun olan insanı bulmaya özen gosteriyosunuz bu yasin ve yasantinin getirdiği bir tecrübe onceki kadar elini sallasan 50si modunda değil daha sakin seyrek insanlarla tanışmanız norma
00 YorumlaÇok seçici biriysen daha da zorlaşır.
Sebep ne, neden olmuyor acaba.
Gayet normalsan her yaşta olabilir, nasip kısmet.
Bizim ailede biri var, 37 yaşında, fetöden ihraç oldu, içerde yattı, eşinden boşandı.
Ama çevremizde kimin kızını istese onu tanıyan herkes verir, kızın sevgilisi yoksa mutlaka kabul eder. Öyle güzel bir insan.
Ama onu tanımayan bu özelliklerine bakarak hayatta kabul etmez.00 YorumlaBen hiç bulamadım bulacağıma da inanmıyorum artık sen bulursun bence sen benim gibi değilsin, şanssız ve bedensel engelli ♿😔
111 Yorumla- +1 yıl
Daha 21 yaşındasın el insaf sjfkgk
- +1 yıl
Benim yaşımdakiler 14 yaşından başladı buna ben 21 diye mi yapamıyorum ne el insafı karaktersiz kötü insanları seven kızlar ben değilim aşık oldum sevdim değer gösterdim peşinden koştum ama ne için reddedilmek için beni bu haldeyim diye reddettiler hâlâ da etmeye devam ediyorlar ben artık aşık olmuyorum beni seven olursa bende severim ben aşkı bitirdim artık
- +1 yıl
Bence öyle düşünme önce kendini sev ki insanlar da seni sevsin önce sen kendinle barışık ol kızlar özgüvenli erkeklerden hoşlanırlar çirkin veya güzel olması ile alakası yok yani inşallah karşına hayırlı insanlar çıkar
- +1 yıl
Senin için tek yol blackpill kardeşim bende blackpillciyim inceliz ikimizde
- +1 yıl
Ayrıca bu kızları dinleme anca boş boş akıllar verip avuturlar bizim gibileri ama asla sevgili olmazlar. Türkinceltv izle Youtube dan anlarsin
- +1 yıl
@yagmurbelluci ben kendimi seviyorum zaten özgüvenli biriyim de ve beni seven bir sürü insan var dostum arkadaşım ama beni kimse aşık olarak sevmedi ben sevdim ama beni bu halim yüzünden reddettiler tanımak dahi istemediler beni felç biri gibi gördüler engelliyim ama felç değilim kendi ihityacımı görebilen biriyim beni tanımak isteseydiler bunu görürlerdi
@champliver bakacağım - +1 yıl
çıkmıyor karşıma o kişi.
- +1 yıl
Nasıl çıkmıyor sosyal medyadan size her gün bir sürü kişi yazıyor. Ne saçmalıyorsun
- +1 yıl
Olsun bize kimse yazmıyor. Sizin yalnızlığınız keyiften bizim gibi tipsiz erkeklerin ise mecburiyetten
+1 yılDoğru insanı bulmak gibi bir zorunluluğunuz yok, varsa o zaten sizi bulur. Ayrıca yaş konusunda sınırlama koymamalısınız. Toplum baskısının oluşturduğu psikolojik şiddetleri kabullenmeyin. Siz zaten böyle söyleyerek kendinizi değersizleştiriyorsunuz. Kendini sevmeyen birini kimse sevmez, önce kendinizi sevmekten başlayın
51 Yorumla- 1 yıl
👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Belki yanlış olan sensin. Bunu da düşünüp ona göre hareket edebilirsin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Benimde yaş 27 oldu artık olgun insanlar ilgimi çekiyor
12 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılFazla dramatize ediyorsn olayı
Bekar kalmak eziklk mi
Sevgilisiz olmak senin sevilmeyen biri oldugn anlamına gelmiyor
Her sey zamanını bekler
Kafa yorma akısa bırak
Artk evlenme yaşı 40 tan sonra baslıyor20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kardeşim 12 yıl bir kızla birlikte oldu kızı ailesi vermedi sonu neredeyse mezarlıkta ve hapiste bitecek bir ilişki içine girdi. Zar zor kurtuldu onlardan 2 yıl sonra görücü usulü ile nişanlandırdık. Şu an eskisinden daha mutlu. Kötüyü görmeden iyiyi göremezsin asla. kısmetin ne zaman olacağını kimse bilemez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHep yanlış kişilere şans vermişsindir.. bazen doğru insanı bulmak zaman alır. Görüş konuş eğer içine sinmezse vakit kaybetmeden vazgeç.. sonra sorunlu bir evlilik vs. meydana gelebilir.. daha hiç bir şey için geç değil benim bir tanıdığım 35 yaşında evlendi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılDoğru insan diye bir şey yok. Şunu bu kafanızdan atın. Önrünüzü de böyle tüketmekten vazgeçin. Hayatınızı yaşayın. Bir kez geleceksiniz dünyaya. Geçip giden yılların telafisi yok. Bırakın sizi sevecek olan çıksın karşınıza. Siz onu aramayın
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı. Hiç kimse kaderini bulamamıştır ama emin ol kaderi insanı her zaman bulmuştur takılma ve hayırlısını işte.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Doğru insan diye bir şey yok asıl soru sen doğru insan olabilirmisin. Her insan kusurludur her insanın yanlışları vardır her insan hata yapar asıl soru sen neleri feda edebilirsin. Burada ki tek soru sadece sen...
00 Yorumla
+1 yılValla Bende Seninle Aynı Düşüncedeyim Yaşım Oldu 34 Bende Bekliyorum Acaba Mı Sorusu Çıkıyor Hep Karşıma. Belki Çıkar Mı Çıkmaz Mı Bilemiyorum.
10 Yorumla
+1 yılAbla sorun sendemi degilmi bilemem arkadaşımın abisi 36 yaşında en son 2 hafta önce görücü usulü evlendi adam hayattan bıkmış yani artık tipinden anlıyordun en son buldu şu an mutlu. neyse konuya dönersek hayatına birini sokmak için çok fazla beklemişsin tavsiyem uygun gördüğün bir erkekle ilişki yasa gelip geçme bu dünyadan yasa hayatı bir kere geliyorsun ardından geldiğin yere dönüyorsun en yakın zamanda birini bulman dilerim abla (yazılar biraz karma olmus kb)
10 Yorumla
+1 yılYok ya layık olma ile gram alakası yok. Ben de bulamıyorum nerde toksik kötü var bana denk geliyor.
10 YorumlaGenellikle 30 ' na gelen kişiler seçici oluyor kimseyi beğenmiyor sadece biraz azaltarak bunları birini bulabilir sevebilirsin aşkın ne zaman kapıyı çalacağı belli olmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBirisinin olması şart mı, bu ayrı bir tartışma konusu. İlle de olsun diyorsan, 40 yaşında bile bulan var. Çok olumsuz karakter özellikleri yoksa her insan sevilmeyi, değer görmeyi hakemler.
11 Yorumla- +1 yıl
*hakeder (lanet olası klavye)
Sansin aynidir hala ama iste yas ilerledikce artik daha fazla hevessiz oluyorsun zor oluyor birini hayatina almak
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle deneme yanılma yöntemi yıpratıyor insanı ruhen
+1 yılBirisiyle hayatını birleştirmene gerek yok kendi başına ayaklarının üzerinde yaşayabilirsin sevdiğin beğendiğin erkeklerle ilişkiye girmen için onlarla evli olmana gerek yok
00 Yorumla
+1 yılÖyle düşünme doğru kişi çıkmamıştır belki de. Evlenmeye zorlama kendini belki senin için hayırlı olan budur. Belki de senin kaderinde 35 veya ne bilim 40 yaşında evlenmek vardır karamsar olma bırak onlar dert etsin biz bu kızı niye bulamadık bu zamana kadar diye
00 YorumlaSen den ev, Düğün, Araba vs isteyen mi vardı ki bulamadın? Erkek olsa 40 yaşın da da bekâr olur anlarım da Kadın olup 30 yaşına kadar bu soruna sahip olan çok sıkıntı bir'i olsa gerek
00 Yorumla
+1 yıl30 yaşına kadar doğru insanı bulamamak senin seçici ve titiz biri olduğunu gösterir.
Bence iyi bir şey. Bunu bir bahtsızlık olarak görme derim.
Elbet birisi birgün testi geçecektir.
00 Yorumla
+1 yılBulabilirsin Kenan İmirzalıoğlu'nun bir röportajına denk gelmiştim o da hiç inanmazdım 40 yaşından sonra gerçek aşkı bulacağıma şimdi göründüğü kadarıyla güzel bir evliliği ve iki çocuğu var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eminimki zamaninda seni isteyenler olmustur lakin sen kücuk bahanelerlen red etmişsindir simdide burada neden isyan ediyon bu dünyada herkes 4x4 olamaz 4 x2 yeterlidir. andiysan
00 Yorumla
+1 yılDoğru düzgün nasibin ne zaman geleceği hiç belli olmaz ki yani 32 yaşındayım benimde hiç sevgilim olmadı ama olmayacak anlamına gelmez ki ama bunun için de çevre yapmak sebeplere dayanmak gerek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıl%50 her yaş için 80 nin de evlenen oluyor bu dünyada ihtimaller dünyası zor durum bende 30 lu yaşlara geldim henüz birini bulamadım neden mi çünkü kariyer odaklıyım
00 Yorumla Yaş ilerledikçe doğru adımı atmak, seçici olmak gerekiyor. En iyisini bulursun. Endişe etme. Bakımlı ol. Etrafına pozitif bak. Gülümse... İnanıyorum doğru insanı ve doğru adımı atacaksın.
00 YorumlaBulma şansın araştırma miktarinla doğru orantılı olarak yükselecektir. Ne kadar ararsan o kadar kolay bulursun. Vazgeçersen bulman imkansız bir hale gelebilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı. Doğru adamı bulma laneti bulaşmış bir kadın, 30 yaşından sonra doğru adamı BULAMAZ.
Bir erkeğin doğru adam olması için ona zaman ve emek harcanmalı.00 Yorumla
+1 yıl30 yaşından sonra severek evlenen insanları gördüm. O yüzden umudunuzu kesmeyip, kısmetinizin açılması için Allah'a dua edin
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru diyorsun
+1 yılO doğru insan kim çok merak ediyorum herkes onu arıyor herkes doğru kendince ama doğru insan yok. Çelişkiye gel
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılHemen kendini kapatıp, cezalandırıyorsun. Düşünceye bakar mısın " sen niye sevgiyi hak etmeyesin ki"
11 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Arkadaşlarım evlendiğinde erkek 45 kadın 42 yaşındaydı. 5 yıl oldu. İkisinin de ilk evliliği ve çok da mutlular. Hiç bir yaş geç değildir.
10 YorumlaOlurda ne zaman olur onu bende bilmiyorum. Çok kovaladığımdan değil. Olursa iyi olur, olmazsada yapcak bişi yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşırı seçici olmayınız aynı anda kas tip mal mülk çevre statü ev araba hepsini birden istemeyiniz kıstaslarınızı düşürünüz bence...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbim de 35-36 yaşında evlendi. Hatta doğru insan değil dediği aklına bile gelmeyen kişiyle evlendi 😅. Sıkıntı etme. Neden bilmiyorum böyle şeylerde aşırı ısrar edince olmuyor ama rahat olunca kendiliğinden karşına çıkıyor
00 YorumlaO şansını değerlendirmene bağlı olarak değişir. Çünkü artık neredeyse son şansların diyebiliriz. Son şansı olan çok şanslı değildir.
00 Yorumla
+1 yılDünyada sevmeye sevilmeye aç o kadar insan varki ilginç tarafı bu konuda dert yananlar birbirini bulamıyor çok garip... 🤔
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan kaderini yaşar, herkesin hikâyesi kendisine özel. Yarışmaya gelinmedi dünyaya. Yaşamaya gelindi.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel yorum
+1 yıl30 35 e kadar evlendin evlendin. Yoksa rahatlığa alışır evlenmek istemezsin. Ki bence de evlenme. Evlenince pek de bişey olmuyor kimse merak etmesin
01 Yorumla- +1 yıl
İyi insan bulununca evlenilir bu zamanda zor tabi ama
+1 yılDoğru insan tanımın ne. Eşine dostuna söyle onlar sana bulur birini. Ama kaşının üstünde gözü var dersen yalnız ölürsün.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Doğru olan insan kim bunu biliyor musun ilk bu önemli aşk sevgi ile Mutlu olunmaz sadece gerçekten aynı şeyleri sevmek önemli yoksa sıkıntı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. erkek icin 30 a gelmeden kariyi 40 gelemden parayi bulmak gerek denir avrat icin ne denir ben bilmiyor..
00 YorumlaÖyle düşünme. Nasip kısmet işleri bunlar. Elbet bir gün senin de karşına doğru kişi çıkar. Pozitif kalmaya gayret et..
00 Yorumla- Devamını Gör (242)
Devamını Gör(287)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaşına kadar doğru insanı bulamadıysam sonrasında bulma şansım ne kadar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer