33 yaşına geldim ama hala doğru düzgün birini bulamadım. Akışa bırakmak en iyisi mi?

şu an biri var ama çok isteksiz ilerimiz görünmüyor. En ufak şeyde gidecek gibi duruyor. Açıkçası ben de bunu bile bile devam ettiriyorum. Yuva kurup anne olamayacağım sanırım. Evrene olumsuz mesaj göndermek istemem ama yaşlanıyorum da. Çevrede ki insanlar nasıl bulup evleniyor anlamıyorum. Ben başarısız kaldım

33 yaşına geldim ama hala doğru düzgün birini bulamadım. Akışa bırakmak en iyisi mi?
Cevapla