Doğru kişiyi bekleye bekleye yaşlandım şimdi de benim yasimda bekar kalmadı? Çok üzülüyorum?

Bekle gelicek derken yaş geldi 30 a şimdi de istesek de doğru kişi kalmadı ya da çoktan evlenmiş ne yapsam bilemedim gerçekten

Doğru kişiyi bekleye bekleye yaşlandım şimdi de benim yasimda bekar kalmadı? Çok üzülüyorum?
Cevapla