Eski sevgilim dışında hiçbir erkeği istemediğimi fark ettim sizce ömrümü onu bekleyerek mi geçirmeliyim?

Ayrılırken tekrardan biraraya geleceğiz umuduyla ayrılmıştık biliyorum geri dönmeyecek boşuna bekleme diyeceksiniz ama inanın ki baika bir erkek ilgimi çekmiyor sayrılalı 1 yıl oldu mesela hâlâ bir bağımın olduğunu hissediyorum o doğru kişi bundan eminim belki bu dünya da değil ama öbür dünyada biraraya geleceğiz gibi hissediyorum ne yapmalıyım psikoloğa mı gitmem lazım acaba emin değilim
Eski sevgilim dışında hiçbir erkeği istemediğimi fark ettim sizce ömrümü onu bekleyerek mi geçirmeliyim?
Cevapla