41 yaşından sonra hayatıma birini almak bu kadar mı zor, bekar kimse kalmadı mı?

Bu yaştan sonra bu çok mu zor? Evli olmayan bekar hiç mi kimse kalmadı?

41 yaşından sonra hayatıma birini almak bu kadar mı zor, bekar kimse kalmadı mı?
Cevapla