Toksik aşk mı platonik takıntı mı, yıllardır bitmeyen bu ilişki döngüsünü nasıl kırarım?

Ben kariyerimden en son vazgeçtiğimde emekli olacağımı asla hayal etmedim ama patron 190'dı sonra manken gibiydi, işi almadım sevdiğim var diye.. Çok fedakarlık yaptım hala yapıyorum:/ ama değer, kıymet bilmeyen birisi karşımda? 2007'den bu yana beni seviyor, takıntılı bir insan bu, ben de onu 2009'dan bugüne kadar seviyorum 🫶 ama unutmak da istedik çok defa ama dön dolaş birbirimize kaldık, kalıyoruz ama adam 🧍‍♂️ çok tehlikeli sularda yüzüyor ve beni ne sandığını hala anlamış değilim! Hayalimdeki aşk ise çok farklıydı misal gecelere kadar yazışmak vs buluşunca takla atmak sevinçten, güller 🌹le karşıma geçmesi ama bu adam beni kankası gibi görüyor? Yazışmasının da o çıkıyor?

Toksik aşk mı platonik takıntı mı, yıllardır bitmeyen bu ilişki döngüsünü nasıl kırarım?
Cevapla