11 yıllık evlilikte sevgi bitince iki çocuk varken boşanmak mı yoksa devam etmek mi?

11 yıldır evliyim, zoraki yaşanan bir evlilik ancak mutluluk denen süreç ilk bir yıl belki de ondan da az... İlgi yok, alaka yok, sevgi de yok, hisler de bitti, böyle bir durumda ne yapılabilir ki? Mutluluğu mu ararsınız? Yoksa bu şekilde hayatınıza devam mı?

11 yıllık evlilikte sevgi bitince iki çocuk varken boşanmak mı yoksa devam etmek mi?
Cevapla