Boşanıp iki yıl sonra barışıp direk çocuk yapmak doğru mu?

Şiddetli geçimsizlik sonrası ayrıldık eşim sanki beni sevmiyor gibiydi artık 2 sene ayrı kaldık ve yeni barıştık hemen hamile kaldım ama içimde hala aynı şüphe var mutsuz olursak yine eşim bu sefer daha ilgili eskiden aldattığına dair çok şüphem vardı ama adam 2 sene içinde çok değişmiş çok iyi davranıyor barışalı 4 ay oldu 3 aylık hamileyim yine aynı sonu yaşamaktan korkuyorum
Boşanıp iki yıl sonra barışıp direk çocuk yapmak doğru mu?
Cevapla