Aldatma şiddet yok, sadece eşler anlaşamıyorsa hayat tarzları uymuyorsa hangisi daha doğru olur?
Devam etmek
Boşanmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aldatma şiddet yok, sadece eşler anlaşamıyorsa hayat tarzları uymuyorsa hangisi daha doğru olur?
Ailesinde sorunlar yaşamış bir "çocuk" olarak verebileceğim en iyi tavsiye boşanmanızdır. Böyle ilişkilerde tartışma kaçınılmaz oluyor, patlama noktaları oluyor. Olan arada kalan çocuğa oluyor. Anlaşmazlıklardan dolayı dikkat tam olarak çocukta da olmuyor bence. Mesela ben ne yönlendirildim ne de kendim bir yere yönelebildim. Düzenli bir hayatım olmadı. Hâlâ ne istediğimi neyi yapabildiğimi bilmediğim bir durumdayım ve o aile içinde sağlıklı psikolojide kalmaya çalışıyorum. Evde kimsenin birbirine tahammülü kalmadı ite kaka yürütüyoruz resmen ve psikolojik problemlerle savaşıyorum... Herkes kendi evini kursun çocuğa verebileceğinin en iyisini versin, en iyisi bu.
Boşanırsanız çocuk hep bir tarafı eksik büyür ve hep içten içe mutsuz hisseder kendi ayakları üzerinde durana kadar mutlu bir yuva kurana kadar zaman verin birbirinize hem belli mi olur o zamana kadar belki aranızdaki buzlar erimiş barışmış hatta daha güçlü bir ilişki bağı kurmuş olurusunuz
Cevap
14Cevap
Çocuk için devam edilse bile yine tıkanır ki mutsuz bir evlilikte sağlıklı bir çocukta yetişmiyor maalesef..
boşanmak tabi ki de
Aile içi siddet olsaydı, “Boşanın“ derdim. Ama aile içi şiddet yoksa ve çocuk her ikinizi de seviyorsa, çocuğa zarar verebilir bu tür eylemler. Eğer çocuk belli bir yaşa gelmişse - neyin doğru, neyin yanlış olduğunu bilecek yaşa - çocuğa güzelce durumu anlatıp boşanmanız daha doğru olur.
Burada aklıselim kişilere denk gelebilmek çok güzel
Anlattığınz gibiyse o adamla yaşanılmaz ben çocuk için devam edilmesi taraftarıydım ama anlattıklarınızı görünce 180° döndüm kolaylıklar dilerim iyi çocuk yapmışsınız bu adamla
Teşekkür ederim 🙁
Kötü bir evlilikte çocuk için devam ettirmek diye bir şey olamaz mantıken. Zaten anlaşamıyorsanız çocuk nasıl mutlu olabilir ki? Anlaşamayan anne ve baba. Mutlu olamaz huzurlu olamaz. Boşanın alışsın.
Bir sure daha bekleyip ona gore yol izlemek gerekir bence
Anlaşılamayan evde olan çocuğa oluyor. Çocuk için ayrılmak çok daha iyi.
Anlaşamıyorsan boşan gitsin çocuğada o kötü hayatı yaşatmak zorunda değilsiniz
Bekara koca boşamak kolaydır. Olan çocuklara oluyor ona üzülüyorum.
Şu merak ettiğim bir soru cevap olacak bende bu durumdayım şu an
Mutsuz yuvada cocuk nasil mutlu olucak ya sana bu mantikli geliyormu?
Boşanmak. Çocuk için sürdürülen mutsuz evlilikler onları daha çok etkiliyor.
Çocuk çok küçükse beklenmeli bence her çocuk anne sevgisiyle buyumeli kreş ya da bakicida degil
Mutsuz evlilikte sağlıklı çocuk yetişmez
boşanmak daha mantıklı
Dahada kötüye gitme ihtimali var
Çocuk için hayatımı mahvedemem. Boşanırım daha iyi
Boşan her insan ayrı bir dünyadır
Hayat tarzından kastın ne
Ben sünniyim eşim alevi benim için temizlik olmazsa olmazdır onun için değil mesela. Temizlik yapınca veya banyoda biraz fazla zaman geçirince beni hep temizlik takıntılı ruh hastası olmakla suçluyor. Sebze yemekleri yapıyorum yemiyor her gün et pişireceksin diyor ben namaz kılıyorum dalga geçiyor vs vs
Kaç yıllık evlisiniz ki
6 yıllık
Bu konular yeni başlamadı sanırım 6 yıl az değil
Evet bir kaç yıldır var ama çocuk için ses çıkarmıyordum şimdi kendisi boşanmayı düşünüyor daha 27 yaşındayım bu yaşta çocuklu ve dul olmak biraz zoruma gidiyor
Çocuk kaç tane kaç yaşında
Ayrıca belki daha iyi olur kendine uygun biri çıkar tekrar
Tek kızım var 5 yaşında artık evliliğe tövbe 😞
Seni iyi anlıyorum
Benzer sorunları yaşadım
Ama gençsin önünde bolca hayat var yanlızlık Allaha mahsustur
Teşekkür ederim
Hiç zorunuza gitmesin, asıl şuanki durum zorunuza gitmeli. Güçlüsünüz, kendinize inanın. Bir kadın var, japonyadaoglumveben olması lazım kullanıcı adı instda. İsterseniz bakın belki bir şeyler şekillenir kafanızda. Türkiye ile Japonya anneye destek açısından bir değil evet ama psikolojik açıdan aslında onun da kolay değil yaşadığı durum. Anaokulu iş arasında koşturup duruyor, çocuk küçük olduğundan sürekli hastalar. Sizin çocuğunuz büyükse daha kolay olur. Yanında kimsesi yok, yabancı bir ülkede, melez çocuğuyla tutunmaya çalışıyor...
Boşanmak
Bosanmak
Boşanmak.
Boşanmak lazim
Boşanmak uyumsuz bir evlilik çocuklara zarar verir
Anlaşılmıyorsa yol belli
Karar senin ama
Devam ettirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?