23 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. Sosyal medyada bana yazanlar dışında hiçbir erkek bana yazmıyor. Dışarıda sevgilisi olanları görünce içten içe üzülüyorum kendime. Ben neden böyle olamıyorum, neden sevilmiyorum diyorum. Ciddiyim aslında çirkin değilim, çirkin olsam budur sebebi derim, bu soruyu sormam bile. Annemin arkadaşı “Allah onu en güzeline saklıyor, farkında değil, kızın ceylan gibi ve temiz.” demiş ama bu bana daha çok teselli gibi geliyor, sadece doğru olduğunu düşünmüyorum. Sosyal medyada yazana da güvenemem, Allah bilir ben yazdığı 63637362626. kız olabilirim. Ben nasıl birini bulacağım, nasıl yalnızlıktan kurtulacağım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer