Hiç sevgilim olmadı, neden kimse beni sevmiyor ve bu yalnızlıktan nasıl kurtulurum?

23 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. Sosyal medyada bana yazanlar dışında hiçbir erkek bana yazmıyor. Dışarıda sevgilisi olanları görünce içten içe üzülüyorum kendime. Ben neden böyle olamıyorum, neden sevilmiyorum diyorum. Ciddiyim aslında çirkin değilim, çirkin olsam budur sebebi derim, bu soruyu sormam bile. Annemin arkadaşı “Allah onu en güzeline saklıyor, farkında değil, kızın ceylan gibi ve temiz.” demiş ama bu bana daha çok teselli gibi geliyor, sadece doğru olduğunu düşünmüyorum. Sosyal medyada yazana da güvenemem, Allah bilir ben yazdığı 63637362626. kız olabilirim. Ben nasıl birini bulacağım, nasıl yalnızlıktan kurtulacağım?

Hiç sevgilim olmadı, neden kimse beni sevmiyor ve bu yalnızlıktan nasıl kurtulurum?
Cevapla