Kimse benimle konuşmuyor, hiç sevgilim olmadı; yalnız kalmaya ve hiç sevilmemeye nasıl alışacağım?

Hiç kız arkadaşım da olmadı, zaten ömrüm insanları sevgilisi ile görerek geçti, herkes kızlarla gülüp eğlenirken ben hep onları izleyip mutsuz oldum. Sanırım hiçbir zaman sevilmeyeceğim. Okul 3 ay sonra bitiyor, iş hayatına girip kendime araba alma hayalim, para biriktirme, kendi düzenimi kurma hayalim var ama hiçbir zaman sevgilimin olmayacağını ve hiçbir zaman kimse tarafından sevilmeyeceğim gerçeğini nasıl kabulleneceğim ki

Kimse benimle konuşmuyor, hiç sevgilim olmadı; yalnız kalmaya ve hiç sevilmemeye nasıl alışacağım?
Cevapla