Iş yerinde kimse beni sevmiyor hiç arkadaşım yok kendimi çok yalnız hissediyorum hiçbir yere çağırmıyorlar ne yapabilirim?

Sessiz sakin içine kapanık birisiyim bu yüzden mi acaba

Iş yerinde kimse beni sevmiyor hiç arkadaşım yok kendimi çok yalnız hissediyorum hiçbir yere çağırmıyorlar ne yapabilirim?
Cevapla