20 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Yalnızlıktan şikayetçiyim ama bir yandan kimseyi de sevemiyorum. Ne yapmalıyım?

20 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Okuduğum bölümde gayet başarılıyım. Hocalarım beni seviyor, takdir ediyor ve gelecekteki varisleri olarak görüyorlar. Etrafımdaki insanlarsa bana saygı duyuyorlar. Paramda var. Herhangi bir sorunum yok. Ha etrafımda çok fazla güzel kız da var. Özgüvenim de yerli yerinde... Hiç çekinmeden rahat rahat oturup konuşabiliyor ve iletişime geçebiliyorum. Ama bir şey var anlamıyorum. Yalnızlıktan şikayetçiyim ama bir yandan kimseyi de sevemiyorum. Birine ihtiyaç duyuyorum ama hiç konuşasım yok. Tuhaf, tuhaf ve çok tuhaf...
20 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Yalnızlıktan şikayetçiyim ama bir yandan kimseyi de sevemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla