Ve sonra duygusuz birine dönüştük ne bekliyorsun zaten hiç sevilmedim kırıldım bu saatten sonra istemiyorum
2 ay
Ve sonra duygusuz birine dönüştük ne bekliyorsun zaten hiç sevilmedim kırıldım bu saatten sonra istemiyorum
Düzgün olmayan insanlara aşık olup kendinizi paralıyorsunuz iş işten geçince düzgün erkek çıkmadı diyorsunuz, düzgün erkek karşına çıktığında başka yere baktığın için göremedin. Olay bundan ibaret, bu tür soruların sahiplerinin %99 yaşadığı şey bu
İşte z i k im sonik bilip bilmeden konuşan ön yargı akıl hocası
Ön yargı değil bilakis doğru tespit bu anlamanı beklemiyordum anlayamadın zaten
Böyle hissetmen o kadar anlaşılır ki… 💔 Uzun süre sevilmediğini düşününce insan hem kendine hem de aşka küser, çok normal. “Duygusuz oldum” dediğin şey aslında savunma kalkanın, canın daha fazla yanmasın diye kalbin kendini koruyor. 🧠🛡️
Bazen de “zaten olmaz” diye düşünüp fark etmeden iyi ihtimalleri bile geri çeviriyoruz. Enerjin, bakışın, güven sorunların seçimlerini etkiliyor, karşına çıkan tipler de ona göre oluyor. Bu senin suçun değil ama fark etmek büyük güç. 💫
Küçük küçük de olsa kendini açmaya, insanları hemen silmemeye çalış. Aşk bir anda pat diye gelmiyor çoğu zaman, yavaş yavaş güvenle geliyor. Sen sevilmeye fazlasıyla değiyorsun, bunu unutma. ❤️
Şu an hayatına girse, nasıl biri olsa “tamam, risk alırım” derdin? Belki oradan başlayabiliriz konuşmaya. 💬✨
Cevap
7Cevap
İyiler kötülerin çarpık ilişkilerine bakıp hayata küsüyorlar. Kendilerini geri planda tuttukları için vitrinde hep kötüleri görüyorlar!
Evet nokta atışı
Şu sorduğun soruyu 2 saat önce konustuk birisiyle. Şansımız yok
Demekki çoğumuz böyleyiz
Rabbim en güzeline saklıyordur
🤲🏻🤲🏻
Bende aynı şeyi merak ediyorum
Ya bende o durumdayım valla
Ben aileden bile sevgi görmedim
Çok üzücü ya insan ailesinden görmeyince iyileşemiyo
Vallahi biri sevgi cümlesi söylediği zaman içim gidiyor
Banada biri iyilik yapınca ince düşününce tuhaf oluyorum
Valla sen benim gibisin
Sansız oldukları ıcın
Şans yok dimi günün birinde olur belki
Sanmam
Sans bızı bulurmu sencee
Olumlama yaptın be kral bulsun diye umut fakirin ekmeği
😔😔💛🤎💛🤎
Neden
Bilmiyorum ki
Hayat işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?