Neden insanlara değer veren Güleryüz gösteren insanı sevmezler?

Veya iyi niyetini suistimal ederler. Bunu ailem yapıyor. Arkadaşlar herkes bana bu şekilde davranıyor bıktım ben artık değersiz olmaktan. İnsanların gözünde. Kendi gözümde degerliyim tabiki. Küçük çocuklar bile aynı şekilde ya. Saygı yok bişe yok kimse göstermiyor. Vurmaya bile kalkıyorlar bana küçük çocuklar dövsem elimde kalirlar

Neden insanlara değer veren Güleryüz gösteren insanı sevmezler?
Cevapla